Konu
2 gün sonra milyonerim
19-08-2019, 04:20:22
#16
NobraN
sametdemir38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir kurumsal üyelik verirsen tadından yenmez 😅
Tüm r10'u kurumsal yapsam para bitiyor 😁
kalisu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
300 m isveç kronu az para değil ya inş çıkar.
Norveç hocam , daha değerli 😁 sabırsızlıkla bekliyorum
Whistleblower adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam inşallah çıkar diyelim. 😊
Tek istediğim şey bu 🤣