sametdemir38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kurumsal üyelik verirsen tadından yenmez 😅
Tüm r10'u kurumsal yapsam para bitiyor 😁

kalisu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300 m isveç kronu az para değil ya inş çıkar.
Norveç hocam , daha değerli 😁 sabırsızlıkla bekliyorum
Whistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam inşallah çıkar diyelim. 😊
Tek istediğim şey bu 🤣