Anket Hangi Temayı Kullanıyorsun
Toplam Katılımcı Sayısı: 27
Hangi Temayı Kullanıyorsun
Default
%62,96 (17 Oy)
R10-yenimavi
%33,33 (9 Oy)
R10-delimavi
%3,70 (1 Oy)
  • 07-08-2008, 16:32:32
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gibi eksiklik?
    iTrader, rep puanı..
  • 07-08-2008, 16:38:34
    #11
    yeni mavi.
  • 07-08-2008, 17:02:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    kesinlikle default
  • 07-08-2008, 17:46:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    delimavi yi daha oyluyan yok