• 05-08-2019, 11:31:10
    #1
    yasaklı konuymuş.
  • 05-08-2019, 11:39:10
    #2
    Konusu yasak ama o da bir yere kadar kardeşim bu ne günde iki paket sigara 30 TL yok artık.
    Takipteyim
  • 05-08-2019, 11:40:45
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Beşiktaş’ta varsa bende alırım bi dal
  • 05-08-2019, 11:48:29
    #4
    Selamlar, Eğitim mahallesinde yeni yapılan kentplus'ın orada ziverbeye çıkarken sağ tarafta tütüncü var orada bulabilirsin fakat çabuk tükeniyor.
    Birde Marmara üniversitesine gitmeden gratis var hemen onun alt sokağında bir tütüncü daha var oradada bulabilirsin.

    Google haritalara ekli değiller ancak tarif edebiliyorum. Zamanında ben de çok aramıştım ama dediğim gibi çok çabuk tükeniyor.
  • 05-08-2019, 12:08:14
    #5
    Camel daha yerinde duruyor acele etme
  • 05-08-2019, 12:15:38
    #6
    Hiç bir tütüncüye güven olmaz. Bir gün iyi verir, 3 gün kötü
    Bir ara tütün içiyordum sırf bu yüzden bıraktım
  • 05-08-2019, 13:45:49
    #7
    @roxside; Hocam çok teşekkürler bakacağım buralara Aynen haritada etiketli olmadıpı için gezipte bulmak gerekiyor pek işime gelmedi benimde
    @orcuntuna; çok sürmez ona da getirirler
    @globaltr; hocam paket tütün içiyorum ben ambalajlı olduğu için pek rastlamadım öyle birşeye