• 04-08-2019, 22:45:40
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    dillendirmek istediğim bir konu var..
    Arkadaşlar, dostlar arasında ki para, maddi durum, egolar dan sıkıldım..
    Bir cafe de otururuz herkes bir gövde gösterisi peşinde. Birisi der arabam şöyle, şu arabayı alacağım, şu manita ile çıkıyorum bilmem eve attım vs. vs hesap muhabbeti bunlar gittikçe midemi bulandırıyor. Açıkçası artık tek takılmak daha keyifli geliyor. Hiç bir samimiyet yok, dostluk yok. Hep menfaat. Edindiğimiz kız arkadaşlar bile aynı. Sizde de durumlar aynı mı?
  • 04-08-2019, 22:46:31
    #2
    Bir 50 lik ateşlersen anlatırım durumları
  • 04-08-2019, 22:49:20
    #3
    voltanyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir 50 lik ateşlersen anlatırım durumları
    Yaw varya Ne güldüm bu yoruma : D
  • 04-08-2019, 22:51:44
    #4
    Aynen hocam haklısınız bunlar ileride anne baba olacak ebevyn olacaklar birde çocuklarına üzülüyorum açıkçası
  • 04-08-2019, 22:52:18
    #5
    voltanyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir 50 lik ateşlersen anlatırım durumları
    Durum aynen öyle hocam
  • 04-08-2019, 22:53:20
    #6
    Ailede bile olabiliyor gerçekten hayat bunların üzerinde dönüyor
  • 04-08-2019, 22:53:15
    #7
    Tek takılmak her zaman iyidir (Alfalar tek takılır )
  • 04-08-2019, 22:53:52
    #8
    Neyi seversen imanın odur, nasıl sevmezsin (çünkü) sultanın odur- yunus emre
  • 04-08-2019, 22:56:22
    #9
    çevreni değiştirmeye çalış