Merhaba arkadaşlar,
dillendirmek istediğim bir konu var..
Arkadaşlar, dostlar arasında ki para, maddi durum, egolar dan sıkıldım..
Bir cafe de otururuz herkes bir gövde gösterisi peşinde. Birisi der arabam şöyle, şu arabayı alacağım, şu manita ile çıkıyorum bilmem eve attım vs. vs hesap muhabbeti bunlar gittikçe midemi bulandırıyor. Açıkçası artık tek takılmak daha keyifli geliyor. Hiç bir samimiyet yok, dostluk yok. Hep menfaat. Edindiğimiz kız arkadaşlar bile aynı. Sizde de durumlar aynı mı?
Para muhabbetlerinden bıktım artık
20
●894
- 04-08-2019, 22:45:40
- 04-08-2019, 22:49:20
- 04-08-2019, 22:52:18Durum aynen öyle hocamvoltanyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle