• 04-08-2019, 20:31:42
    #10
    Keserler oraları da ileride.
  • 04-08-2019, 20:34:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ptcfrvr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yer tahsisi halledilirse bildiğim kadarıyla tarım ve orman bakanlığı da ağaç tedariği yapıyor.
    Öyle bişey varsa güzel olur tabi ki, bunu 3 ile yapabiliriz aslında, İstanbul, İzmir ve Ankara olarak.
    Tam35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajım bulunsun destek olmak isterim
    Bekleriz
    GreeNEyeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keserler oraları da ileride.
    Bunun için yasal bir sözleşme vardır herhalde.
  • 04-08-2019, 20:36:52
    #12
    Yorumum bulunsun
  • 04-08-2019, 21:06:30
    #13
    organize bir şey yapılırsa kesinlikle destek oluırum. Hatta gerekirse gelir dikmeye bile yardım ederim
  • 04-08-2019, 21:49:10
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    organize bir şey yapılırsa kesinlikle destek oluırum. Hatta gerekirse gelir dikmeye bile yardım ederim
    Bakalım inşAllah r10 yönetimi destekler, o zaman herkes destek olur, hep beraber ağaç dikmeye gideriz.
  • 05-08-2019, 05:08:12
    #15
    Takipteyim, böyle proje gerçekleşirse kesinlikle destek olurum
  • 05-08-2019, 11:38:50
    #16
    Öncelikle proje çok güzel, herkes el birliği yaparsa gerçekten olmayacak bir şey değil, çevremede aktarırım şöyle söyliyeyim en az 20 Tane fidan bizden gelir. Hep birlikte başaracağımıza eminim. Böyle bir işe vesile olduğun içinde teşekkür ederim.
  • 05-08-2019, 11:42:57
    #17
    AOG olarak hatıra ormanı oluşturmuştuk, tekrar böyle bir ormanlık alan için canı gönülden destek oluruz. Özellikle son dönemlerde yanan veya yakılan ormanlar için.