• 04-08-2019, 14:50:43
    #1
    Turizm ve Kültür Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Bodrum’daki 17’inci Uluslararası Bodrum Bale Festivali’nin açılışına katıldı.

    Festival açılışında gazetecilerin sorularını yanıtlayan Ersoy, Kurban Bayramı tatilinin 9 gün ya da 5 gün olmasının bir şeyi değiştirmeyeceğini söyleyerek, şu açıklamalarda bulundu:

    "TURİZMDE 9 GÜNLÜK TATİLE İHTİYAÇ KALMADI"
    "Dokuz gün olması, beş gün olması bir şey değiştirmiyor. Zaten yerlerin çoğu da dolu. Ben öğrendim otelci arkadaşlardan. Öyle bir ihtiyaç olduğunu da sanmıyorum. Kabinenin vereceği bir karar, benim şahsen bakanlık olarak karar verebileceğim bir konu değil, ama ihtiyaç da kaldığını sanmıyorum. Zaten Bodrum’da otellerin hepsi dolu."

    kaynak​​​
  • 04-08-2019, 14:51:56
    #2
    Büyük oynayanların cebinin dolması çünkü tek derdimiz.

    Orta sınıf ve fakiri düşünen yok...
  • 04-08-2019, 14:53:51
    #3
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey para olarak düşünülüyor, büyük oynayanların cebinin dolması çünkü tek derdimiz.

    Orta sınıf ve fakiri düşünen yok...
    Oteller doluysa tatile de gerek yok.
    Yani bizi düşünen falan yok.
  • 04-08-2019, 14:54:31
    #4
    Peki ya otel rezervasyonu yapanlar 9 gün olacağına güvenerek yaptıysa?
  • 04-08-2019, 14:55:08
    #5
    İroni gibi ama ironi değil. Ne bu 🤔 inanılır gibi değil... Ne yani şimdiye dek tatiller hep oteller dolsun diye miymiş?
  • 04-08-2019, 14:57:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    O doluluğu biz değil yabancılar oluşturuyor
  • 04-08-2019, 14:57:46
    #7
    Rusyayla işler düzelince büyük ihtimal oteller dolmuştur. Geçen sene 2.900 liraya gittiğim otel şu an aynı tarihler için 5.350 tl diyor. Hem yapılan açıklamardan hemde fiyatlardan anlaşılabileceği üzere yerli turistlere ihtiyacı kalmamış otellerin...
  • 04-08-2019, 15:04:09
    #8
    Kategori Moderatörü
    Ruslara 3000 tl ye tatil yaptırıp da Türklere 5000 isteyenler sağolsunlar varolsunlar
  • 04-08-2019, 15:26:24
    #9
    İstikrar sürsün türkiyem büyüsün. Tatile ne gerek bu seçmen çalışmayı hak ediyor.