Mobilde Hangi Tarifeyi Kullanıyorsunuz - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mobilde Hangi Tarifeyi Kullanıyorsunuz
10
●
224
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Mobilde Hangi Tarifeyi Kullanıyorsunuz
1
2
01-08-2019, 08:50:21
#10
Bonarous
Vodafone Freezone Saçma Güzel 4.
28 TL.
01-08-2019, 08:52:05
#11
haber58
Üyeliği durduruldu
Bimcell 5 GB 24 TL paketini kullanıyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler