• 27-07-2019, 12:30:56
    #1
    Suriyeliler bugün miting düzenliyor. Fikriniz nedir?

    Ekşi de bugün konu açılmış :

    https://eksisozluk.com/27-temmuz-201...pmasi--6119914

  • 27-07-2019, 12:31:56
    #2
    hepsi bir araya toplanmışken böle fırsat bida gelmez, polis komple toplayıp göndersin suriyeye.
  • 27-07-2019, 12:32:41
    #3
    Hepsini provakasyondan sınırdışı edecen hazır haldeyken
  • 27-07-2019, 12:32:42
    #4
    Suriyelilerin başımıza bela olacağını herkes defalarca söyledi. Ben birkaç yıl sonra olurlar diyordum fakat şimdiden başladılar.
    Geçmiş olsun. Yetkililere teşekkürler.
  • 27-07-2019, 12:33:02
    #5
    Toplananlari hepsini tutup suriyeye gondermek lazim.
    Gitsinler ülkelerinde yapsinlar mitinglerini.
  • 27-07-2019, 12:33:09
    #6
    bence halkı biribirine düşürmek için provakasyon
  • 27-07-2019, 12:33:11
    #7
    Biz gidelim çok rahatsız oluyorlarsa :d
  • 27-07-2019, 12:33:17
    #8
    Yediği kapa tükürmek diye bir söz vardı. Almakla hata ettik. Konya / Beyşehir'de örgütlenmeye başladılar. Çete gibi her köşe başında tesbih sallıyorlar.
  • 27-07-2019, 12:33:49
    #9
    celladına aşık olmuşsa bir millet, ister ezan ister çan dinlet. itiraz etmiyorsa sürü gibi illet, müstehaktır ona her türlü zillet.