Suriyelilerin başımıza bela olacağını herkes defalarca söyledi. Ben birkaç yıl sonra olurlar diyordum fakat şimdiden başladılar.
Geçmiş olsun. Yetkililere teşekkürler.
Yediği kapa tükürmek diye bir söz vardı. Almakla hata ettik. Konya / Beyşehir'de örgütlenmeye başladılar. Çete gibi her köşe başında tesbih sallıyorlar.