• 26-07-2019, 15:36:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar, insanlar unutuyor fakat R10.NET unutmuyor. İlk olarak R10.NET Ailesine ve Doğum günümü kutlayan, kutlamayan herkese teşekkür ediyorum.
  • 26-07-2019, 15:37:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Benim 3 gün kaldı doğum gününüzü kutlarim
  • 26-07-2019, 15:37:54
    #3
    Doğum günün kutlu olsun nice senelere.
  • 26-07-2019, 15:39:32
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğum günün kutlu olsun hocam Caliente modumuzla aynı gün doğmuşsunuz, nice sağlıklı seneler dilerim
  • 26-07-2019, 15:41:41
    #5
    Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere sevdiklerinle birlikte.
  • 26-07-2019, 15:41:55
    #6
    Allah sağlıklı sıhhatli ömür versin
  • 26-07-2019, 15:42:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere sevdiklerinle birlikte.
  • 26-07-2019, 15:46:21
    #8
    Doğum günün kutlu olsun
  • 26-07-2019, 15:48:21
    #9
    Oh ve rahatladik uzun süredir doğum günü konusu açılımıyordu

    İyi ki doğdun