UcuzMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Size yardımcı olmak için şahsi birkaç düşüncemi söylemek istiyorum , Tabi ki piyasadaki smm'cilerin karnı tok millet reklamdır odur budur derken karnı doydu, karnı tok bir satıcıdan kaliteli bir hizmet beklemeniz şaşırtıcı olurdu.Ama alınmayın lütfen sizi haksız çıkarmak değil amacım
-2.Kişi olayım bende
-Hocam şöyle düşünün, Siz bir market açtınız ve müşteriniz sizden evine 1 ekmek getirmenizi istiyor ?
Siz her müşteriniz için eve teslim yaparsanız market açmanızın ne anlamı kalır ?
-Burda ki kanaatimde şu yönde, Gerçekten takipçiye ihtiyacınız olduğu için böyle bir yola baş koymuşsunuz. Ama yine enpati yaptırmak zorundayım, Her müşteri Saat,An,Durum fark etmeden gece gündüz sizin izin vermediğiniz bir platformdan size yazsa bu bahsettiğim belli başlı smmlerde En az 10.000-20.000 üye bulunuyor sizde istemezdeniz bu kadar insanın 1 ekmek için sizi araması, çünkü marketiniz var sizde market açtık kardeşim boşuna açmadık heralde derdiniz
-Şahsi bir anımı anlatmak istiyorum, Ucuzmedya.com geçen sene açtım fakat öyle para kazanmak değil amacım üniversitede boş boş işler peşinde koşmaktansa okul harçlığım çıksın en azından diye. İlk başlarda müşterilerime siteden alabilirsiniz diyordum ,(size söyleyen arkadaş gibi
) müşteri sanki ona küfür ediyormuşum gibi tepki gösteriyordu
neyse siteye üye çekmeyi bıraktım müşteriye direk ben siteye girip sipariş geçiyordum. Sonra babam hastalandı yaz okulunu bırakıp memlekete döndüm, müşterilerimle whatsapp tel ınsta facebook bütün mecralarda iletişim kuruyordum tabiki, düşünün babanızın başında hastanede diz çökmüş oturuyorsunuz ve biri sizi arayıp bilgi istiyor ben neyse kırmamak adına açıp anlatıyordum sonra deneme amaçlı 200 takipçi atarmısınız diyor. neyse kırmıyor atıyordum sonra bazıları sonra almıyordu bile alanda 1.000 adet yolarmısınız diyordu 1K - 0.1TL (10kuruş) 'dan satıyordum o zamanlar, Bende uğraşmışım şimdi 10kuruş desem bile bu adam 10kuruş yollayamaz, bende 5-10tl diyordum bana sitede 10kuruş ama diyince 2-3 müşteri para istemedim numaralarıda engelledim. tel desteğini kardırdım whatsappta'da kadın bir müşterim sürekli görüntülü konuşma atınca ve erkeklerde sürekli whatsapptan arayınca whatsapta kaldırdım. Bunlar hep süistimal edildiğinden yani hocam,Geleni siteye yönlendirdim sürekli sonra müşteriler bana destek talebi açıyoruz çok geç dönüyorsun dedikleri içinde canlı destek ekledim siteye bir sorun oldumu hemen ulaşabilsin diye, Şimdi geçende bir müşterim geçenin 4-5gibiydi yanlış hatırlamıyorsam ticket açmış 10-20tane yetmemiş ınstagram adresimden yazmış (belli ki r10 üyesiydi) oda yetmemiş numaramı bulmuş whatsapptan yazmış, aramış birde normalde aramış,
Uyandım whatsapptan cevap verdim sipariş ıd istedim 100 beğeni sipariş etmiş, ben gece yarısı kalktım siparişi inceledim ,kırmadım, 1 Saat geçmiş ama servis anlık biraz baktım ki müşteri link olarak görsel linki vericeğine profil linki vermiş, Sistem linke beğeni göndermek için giriyor ama linkte beğeni atma yok
tabi müşteri ozaman 3tl yüklemiş banada diyordu *********** yok şöyle böyle sonra siparişi manuel son fotosuna attım paytr'dan bakiyesini iade ettim
Dostum konuyu saptırdım galiba dolmuşum demek ki
Anlıcağın benim ozaman 100-200 müşterim vardı bu kadar şey yaşıyordum. Şimdi karnı tok smmciler var adamın 20.000 üyesi günde yarısı 1tl sipariş geçse yeter ona 
Hocam Anlık Servislerim Şu Şekilde, (Bir sorun olursa canlı destekten yazmanız yeterli)
Instagram Beğeni [500K] [ANINDA - 5K/Günde]
Instagram Takipçi [50K] [Anında-20K/Günde]
-2.Kişi olayım bende

-Hocam şöyle düşünün, Siz bir market açtınız ve müşteriniz sizden evine 1 ekmek getirmenizi istiyor ?
Siz her müşteriniz için eve teslim yaparsanız market açmanızın ne anlamı kalır ?
-Burda ki kanaatimde şu yönde, Gerçekten takipçiye ihtiyacınız olduğu için böyle bir yola baş koymuşsunuz. Ama yine enpati yaptırmak zorundayım, Her müşteri Saat,An,Durum fark etmeden gece gündüz sizin izin vermediğiniz bir platformdan size yazsa bu bahsettiğim belli başlı smmlerde En az 10.000-20.000 üye bulunuyor sizde istemezdeniz bu kadar insanın 1 ekmek için sizi araması, çünkü marketiniz var sizde market açtık kardeşim boşuna açmadık heralde derdiniz

-Şahsi bir anımı anlatmak istiyorum, Ucuzmedya.com geçen sene açtım fakat öyle para kazanmak değil amacım üniversitede boş boş işler peşinde koşmaktansa okul harçlığım çıksın en azından diye. İlk başlarda müşterilerime siteden alabilirsiniz diyordum ,(size söyleyen arkadaş gibi
) müşteri sanki ona küfür ediyormuşum gibi tepki gösteriyordu
neyse siteye üye çekmeyi bıraktım müşteriye direk ben siteye girip sipariş geçiyordum. Sonra babam hastalandı yaz okulunu bırakıp memlekete döndüm, müşterilerimle whatsapp tel ınsta facebook bütün mecralarda iletişim kuruyordum tabiki, düşünün babanızın başında hastanede diz çökmüş oturuyorsunuz ve biri sizi arayıp bilgi istiyor ben neyse kırmamak adına açıp anlatıyordum sonra deneme amaçlı 200 takipçi atarmısınız diyor. neyse kırmıyor atıyordum sonra bazıları sonra almıyordu bile alanda 1.000 adet yolarmısınız diyordu 1K - 0.1TL (10kuruş) 'dan satıyordum o zamanlar, Bende uğraşmışım şimdi 10kuruş desem bile bu adam 10kuruş yollayamaz, bende 5-10tl diyordum bana sitede 10kuruş ama diyince 2-3 müşteri para istemedim numaralarıda engelledim. tel desteğini kardırdım whatsappta'da kadın bir müşterim sürekli görüntülü konuşma atınca ve erkeklerde sürekli whatsapptan arayınca whatsapta kaldırdım. Bunlar hep süistimal edildiğinden yani hocam,Geleni siteye yönlendirdim sürekli sonra müşteriler bana destek talebi açıyoruz çok geç dönüyorsun dedikleri içinde canlı destek ekledim siteye bir sorun oldumu hemen ulaşabilsin diye, Şimdi geçende bir müşterim geçenin 4-5gibiydi yanlış hatırlamıyorsam ticket açmış 10-20tane yetmemiş ınstagram adresimden yazmış (belli ki r10 üyesiydi) oda yetmemiş numaramı bulmuş whatsapptan yazmış, aramış birde normalde aramış,
Uyandım whatsapptan cevap verdim sipariş ıd istedim 100 beğeni sipariş etmiş, ben gece yarısı kalktım siparişi inceledim ,kırmadım, 1 Saat geçmiş ama servis anlık biraz baktım ki müşteri link olarak görsel linki vericeğine profil linki vermiş, Sistem linke beğeni göndermek için giriyor ama linkte beğeni atma yok
tabi müşteri ozaman 3tl yüklemiş banada diyordu *********** yok şöyle böyle sonra siparişi manuel son fotosuna attım paytr'dan bakiyesini iade ettim
Dostum konuyu saptırdım galiba dolmuşum demek ki
Anlıcağın benim ozaman 100-200 müşterim vardı bu kadar şey yaşıyordum. Şimdi karnı tok smmciler var adamın 20.000 üyesi günde yarısı 1tl sipariş geçse yeter ona 
Hocam Anlık Servislerim Şu Şekilde, (Bir sorun olursa canlı destekten yazmanız yeterli)
Instagram Beğeni [500K] [ANINDA - 5K/Günde]
Instagram Takipçi [50K] [Anında-20K/Günde]
ilk aşamada 10k türk takipçi lazım hocam.
atabiliyor musunuz ?
güncelleme var diyorlar o yüzden soruyorum