• 26-07-2019, 10:53:46
    #10
    UcuzMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size yardımcı olmak için şahsi birkaç düşüncemi söylemek istiyorum , Tabi ki piyasadaki smm'cilerin karnı tok millet reklamdır odur budur derken karnı doydu, karnı tok bir satıcıdan kaliteli bir hizmet beklemeniz şaşırtıcı olurdu.Ama alınmayın lütfen sizi haksız çıkarmak değil amacım



    -2.Kişi olayım bende



    -Hocam şöyle düşünün, Siz bir market açtınız ve müşteriniz sizden evine 1 ekmek getirmenizi istiyor ?
    Siz her müşteriniz için eve teslim yaparsanız market açmanızın ne anlamı kalır ?



    -Burda ki kanaatimde şu yönde, Gerçekten takipçiye ihtiyacınız olduğu için böyle bir yola baş koymuşsunuz. Ama yine enpati yaptırmak zorundayım, Her müşteri Saat,An,Durum fark etmeden gece gündüz sizin izin vermediğiniz bir platformdan size yazsa bu bahsettiğim belli başlı smmlerde En az 10.000-20.000 üye bulunuyor sizde istemezdeniz bu kadar insanın 1 ekmek için sizi araması, çünkü marketiniz var sizde market açtık kardeşim boşuna açmadık heralde derdiniz


    -Şahsi bir anımı anlatmak istiyorum, Ucuzmedya.com geçen sene açtım fakat öyle para kazanmak değil amacım üniversitede boş boş işler peşinde koşmaktansa okul harçlığım çıksın en azından diye. İlk başlarda müşterilerime siteden alabilirsiniz diyordum ,(size söyleyen arkadaş gibi ) müşteri sanki ona küfür ediyormuşum gibi tepki gösteriyordu neyse siteye üye çekmeyi bıraktım müşteriye direk ben siteye girip sipariş geçiyordum. Sonra babam hastalandı yaz okulunu bırakıp memlekete döndüm, müşterilerimle whatsapp tel ınsta facebook bütün mecralarda iletişim kuruyordum tabiki, düşünün babanızın başında hastanede diz çökmüş oturuyorsunuz ve biri sizi arayıp bilgi istiyor ben neyse kırmamak adına açıp anlatıyordum sonra deneme amaçlı 200 takipçi atarmısınız diyor. neyse kırmıyor atıyordum sonra bazıları sonra almıyordu bile alanda 1.000 adet yolarmısınız diyordu 1K - 0.1TL (10kuruş) 'dan satıyordum o zamanlar, Bende uğraşmışım şimdi 10kuruş desem bile bu adam 10kuruş yollayamaz, bende 5-10tl diyordum bana sitede 10kuruş ama diyince 2-3 müşteri para istemedim numaralarıda engelledim. tel desteğini kardırdım whatsappta'da kadın bir müşterim sürekli görüntülü konuşma atınca ve erkeklerde sürekli whatsapptan arayınca whatsapta kaldırdım. Bunlar hep süistimal edildiğinden yani hocam,Geleni siteye yönlendirdim sürekli sonra müşteriler bana destek talebi açıyoruz çok geç dönüyorsun dedikleri içinde canlı destek ekledim siteye bir sorun oldumu hemen ulaşabilsin diye, Şimdi geçende bir müşterim geçenin 4-5gibiydi yanlış hatırlamıyorsam ticket açmış 10-20tane yetmemiş ınstagram adresimden yazmış (belli ki r10 üyesiydi) oda yetmemiş numaramı bulmuş whatsapptan yazmış, aramış birde normalde aramış, Uyandım whatsapptan cevap verdim sipariş ıd istedim 100 beğeni sipariş etmiş, ben gece yarısı kalktım siparişi inceledim ,kırmadım, 1 Saat geçmiş ama servis anlık biraz baktım ki müşteri link olarak görsel linki vericeğine profil linki vermiş, Sistem linke beğeni göndermek için giriyor ama linkte beğeni atma yok tabi müşteri ozaman 3tl yüklemiş banada diyordu *********** yok şöyle böyle sonra siparişi manuel son fotosuna attım paytr'dan bakiyesini iade ettim Dostum konuyu saptırdım galiba dolmuşum demek ki Anlıcağın benim ozaman 100-200 müşterim vardı bu kadar şey yaşıyordum. Şimdi karnı tok smmciler var adamın 20.000 üyesi günde yarısı 1tl sipariş geçse yeter ona












    Hocam Anlık Servislerim Şu Şekilde, (Bir sorun olursa canlı destekten yazmanız yeterli)



    Instagram Beğeni [500K] [ANINDA - 5K/Günde]

    Instagram Takipçi [50K] [Anında-20K/Günde]

    ilk aşamada 10k türk takipçi lazım hocam.

    atabiliyor musunuz ?
    güncelleme var diyorlar o yüzden soruyorum
  • 26-07-2019, 10:57:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk aşamada 10k türk takipçi lazım hocam.

    atabiliyor musunuz ?
    güncelleme var diyorlar o yüzden soruyorum
    Günlük 100K Gönderim yapan servisim mevcut Instagram Takipçi [350K] [3Saat-100K /Gün] . Türk servisim malasef yok global servisler hepsi tabi aralarında türk çıkan servis var ama oranları belli olmadığı için türk satıyorum diyemiceğim,Var dersem yalan olur Global takipçi konusunda yardımcı olurum.
  • 26-07-2019, 11:44:16
    #12
    igtr.net
    @UcuzMedya; Hocamın ilk mesajını okudum. Bende ilk sitemi kurduğumda whatshap canlı destek ekledim. Ya inan 1 ay içinde 1000 mesaj geldi reklam mesajı atan mı dersin. Çocuk gelip diğer sitede daha ucuz mu dersin. Deneme isteyem mi dersin. Siparişi verdikten 5 dakika sonra siparişim nerde kaldı diyen mi dersin.

    Resmen o 1 aylık sürede süründüm. Kişisel wpde yapmıştım tüm özel konuşmalarım alta kalıyordu.Bende siteye canlı destek ekleyip wpyi tamamen kaldırdım. Gerçekten konuyu açan kişiye belki siz gerçekten alıcısınız ama artık o kadar bıkkınlık vermiş ki alıcı olmayıp rahatsız edenler.
  • 26-07-2019, 13:55:51
    #13
    Hazır konu açılmışken twitter yabancı ve bot takipçi satan varmı?
  • 26-07-2019, 13:59:55
    #14
    Kings1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır konu açılmışken twitter yabancı ve bot takipçi satan varmı?
    ) canbayi.com dan alabilirsiniz )
  • 26-07-2019, 14:21:47
    #15
    Siz smmultra.com a denk gelmemişsiniz. Tüm servislerimiz ile gönderime hazırız. İşimizi layıkıyla yapıyoruz.
  • 27-07-2019, 18:38:44
    #16
    yetişkin içerikli twitter hesabına yabancı bot takipçi alınacak çalışan servisi olanlar pm atabilir..
  • 27-07-2019, 19:13:07
    #17
    Herkes ben gibi dertli. Kullanmayı bıraktım. Sizde bırakın olsun bitsin.
  • 29-07-2019, 11:20:50
    #18
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz smmultra.com a denk gelmemişsiniz. Tüm servislerimiz ile gönderime hazırız. İşimizi layıkıyla yapıyoruz.
    hocam 10k türk bay bayan takipçi istiyorum.
    siteye vs yönlendirmeyin beni. 50 tane kategori var hangisini seçeceğim anlamıyorum bilmiyorum.

    10k mümkünse organik türk bay bayan takipçi atabilir misiniz ?



    UcuzMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size yardımcı olmak için şahsi birkaç düşüncemi söylemek istiyorum , Tabi ki piyasadaki smm'cilerin karnı tok millet reklamdır odur budur derken karnı doydu, karnı tok bir satıcıdan kaliteli bir hizmet beklemeniz şaşırtıcı olurdu.Ama alınmayın lütfen sizi haksız çıkarmak değil amacım



    -2.Kişi olayım bende



    -Hocam şöyle düşünün, Siz bir market açtınız ve müşteriniz sizden evine 1 ekmek getirmenizi istiyor ?
    Siz her müşteriniz için eve teslim yaparsanız market açmanızın ne anlamı kalır ?



    -Burda ki kanaatimde şu yönde, Gerçekten takipçiye ihtiyacınız olduğu için böyle bir yola baş koymuşsunuz. Ama yine enpati yaptırmak zorundayım, Her müşteri Saat,An,Durum fark etmeden gece gündüz sizin izin vermediğiniz bir platformdan size yazsa bu bahsettiğim belli başlı smmlerde En az 10.000-20.000 üye bulunuyor sizde istemezdeniz bu kadar insanın 1 ekmek için sizi araması, çünkü marketiniz var sizde market açtık kardeşim boşuna açmadık heralde derdiniz


    -Şahsi bir anımı anlatmak istiyorum, Ucuzmedya.com geçen sene açtım fakat öyle para kazanmak değil amacım üniversitede boş boş işler peşinde koşmaktansa okul harçlığım çıksın en azından diye. İlk başlarda müşterilerime siteden alabilirsiniz diyordum ,(size söyleyen arkadaş gibi ) müşteri sanki ona küfür ediyormuşum gibi tepki gösteriyordu neyse siteye üye çekmeyi bıraktım müşteriye direk ben siteye girip sipariş geçiyordum. Sonra babam hastalandı yaz okulunu bırakıp memlekete döndüm, müşterilerimle whatsapp tel ınsta facebook bütün mecralarda iletişim kuruyordum tabiki, düşünün babanızın başında hastanede diz çökmüş oturuyorsunuz ve biri sizi arayıp bilgi istiyor ben neyse kırmamak adına açıp anlatıyordum sonra deneme amaçlı 200 takipçi atarmısınız diyor. neyse kırmıyor atıyordum sonra bazıları sonra almıyordu bile alanda 1.000 adet yolarmısınız diyordu 1K - 0.1TL (10kuruş) 'dan satıyordum o zamanlar, Bende uğraşmışım şimdi 10kuruş desem bile bu adam 10kuruş yollayamaz, bende 5-10tl diyordum bana sitede 10kuruş ama diyince 2-3 müşteri para istemedim numaralarıda engelledim. tel desteğini kardırdım whatsappta'da kadın bir müşterim sürekli görüntülü konuşma atınca ve erkeklerde sürekli whatsapptan arayınca whatsapta kaldırdım. Bunlar hep süistimal edildiğinden yani hocam,Geleni siteye yönlendirdim sürekli sonra müşteriler bana destek talebi açıyoruz çok geç dönüyorsun dedikleri içinde canlı destek ekledim siteye bir sorun oldumu hemen ulaşabilsin diye, Şimdi geçende bir müşterim geçenin 4-5gibiydi yanlış hatırlamıyorsam ticket açmış 10-20tane yetmemiş ınstagram adresimden yazmış (belli ki r10 üyesiydi) oda yetmemiş numaramı bulmuş whatsapptan yazmış, aramış birde normalde aramış, Uyandım whatsapptan cevap verdim sipariş ıd istedim 100 beğeni sipariş etmiş, ben gece yarısı kalktım siparişi inceledim ,kırmadım, 1 Saat geçmiş ama servis anlık biraz baktım ki müşteri link olarak görsel linki vericeğine profil linki vermiş, Sistem linke beğeni göndermek için giriyor ama linkte beğeni atma yok tabi müşteri ozaman 3tl yüklemiş banada diyordu *********** yok şöyle böyle sonra siparişi manuel son fotosuna attım paytr'dan bakiyesini iade ettim Dostum konuyu saptırdım galiba dolmuşum demek ki Anlıcağın benim ozaman 100-200 müşterim vardı bu kadar şey yaşıyordum. Şimdi karnı tok smmciler var adamın 20.000 üyesi günde yarısı 1tl sipariş geçse yeter ona












    Hocam Anlık Servislerim Şu Şekilde, (Bir sorun olursa canlı destekten yazmanız yeterli)



    Instagram Beğeni [500K] [ANINDA - 5K/Günde]

    Instagram Takipçi [50K] [Anında-20K/Günde]
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @UcuzMedya; Hocamın ilk mesajını okudum. Bende ilk sitemi kurduğumda whatshap canlı destek ekledim. Ya inan 1 ay içinde 1000 mesaj geldi reklam mesajı atan mı dersin. Çocuk gelip diğer sitede daha ucuz mu dersin. Deneme isteyem mi dersin. Siparişi verdikten 5 dakika sonra siparişim nerde kaldı diyen mi dersin.

    Resmen o 1 aylık sürede süründüm. Kişisel wpde yapmıştım tüm özel konuşmalarım alta kalıyordu.Bende siteye canlı destek ekleyip wpyi tamamen kaldırdım. Gerçekten konuyu açan kişiye belki siz gerçekten alıcısınız ama artık o kadar bıkkınlık vermiş ki alıcı olmayıp rahatsız edenler.
    ustadlar sözüm meclisten dışarı,

    işiniz insanlarlaysa kusura bakmayın uğraşmanız gerekir.
    yani armut piş ağzıma düş olmuyor mu sizin bu dedikleriniz ?

    şöyle birşey mümkün olabilir mi ?

    örneğin ; her ayakkabı mağazasına giren kişi ayakkabı alacak diye birşey var mı ?

    esnafta dilekçeyle alsın dukkandan içeri insanları o halde ?
    esnaflık, ticaret bu değildir arkadaşlar, tok satıcı modundan ülkece çıkmamız gerekiyor.

    örneğin, instagram takipci programı alacağım, r10 da arattım instafly diye, adamın konusunu ya da herhangi bir kaynağını göremedim, google'da arattım bulamadım, onun yerine instamproya ulaştım onu ararken, instafly belki daha iyi istamprodan(tam bilgim yok) ama istampro ulaşılabilir olduğundan bu programı satın alacağım. yani internet üzerinden satışta en büyük etken neymiş ? ULAŞILABİLİR olmakmış. konu bundan ibaret.