• 24-07-2019, 22:16:33
    #1
    iyi akşamlar bizim buralarda çok fazla sarı kantaron oluyor, acaba bunları toplayıp yağını satsam forumda vs alan olur mu merak ettim. daha önce tecrübem yok ama nasıl yapıldığını filan iyice öğrendim. bitkiiler neden çöpe gitsinki diye düşündüm.
  • 24-07-2019, 22:23:10
    #2
    Sarışınlar satılık değildir