sarı kantaron yağı yapsam alan olur mu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sarı kantaron yağı yapsam alan olur mu?
1
●
138
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
sarı kantaron yağı yapsam alan olur mu?
24-07-2019, 22:16:33
#1
oktayman
iyi akşamlar bizim buralarda çok fazla sarı kantaron oluyor, acaba bunları toplayıp yağını satsam forumda vs alan olur mu merak ettim. daha önce tecrübem yok ama nasıl yapıldığını filan iyice öğrendim. bitkiiler neden çöpe gitsinki diye düşündüm.
24-07-2019, 22:23:10
#2
ZyDn
Sarışınlar satılık değildir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler