Sitenin Sahteliğinde Hem Fikir miyiz?
14
●1.626
- 24-07-2019, 20:32:13Üyeliği durduruldu'Elektronik Mazağaza' mıza hoş geldiniz.
- 25-07-2019, 18:30:48// Bir arkadaşımız bu siteden telefon almaya yeltenerek parayı göndermiş, 3 gündür tedarik aşamasında diyor ve irtibata geçemiyor. Geçmiş olsun.
- 27-07-2019, 02:20:26Ben de alışveriş yapacaktım havale ile sipariş geçtim ama ödeme yapmadım. Şüpheli geldi araştırmadayım. Yarın arayıp konuşacağım, bakalım size nasıl güvenebilirim sorununa nasıl bir ikna edebi cevap verecekler. Ödemede karşıma çıkan hesap numaraları "Ahmet Pamuk" adına fakat ankara ticaret odasında bu şekilde bir kayıt göremedim, resmi bir firma olmadığı kesin. Ancak sitede daha önce yazan bilgiye göre "DN Yazılım Ltd. Şti." firmasına aittir. Benim tahminim şudur ki; kredi kartı ile alınca "DN Yazılım Ltd. Şti." dan fatura kesiyorlar, havale ile alırsanız fatura kesmeden %18 KDV ceplerine kalıyor. faturayı kesseler de kdv farklı firmada kullanıyorlar çünkü bu adreste (iş yeri değil ev olduguna göre) birçok firma kaydı var.
Güvenilir mi: Hayır, Ürünü gönderirler mi? Bende gönderirler. Düşündüğüm birkaç mantık çerçevesinde mali şikayetler oluşmadıkça iş yapabilirler. Sitelerinde ssl var ama https:// siz yazmalısınız siteyi ssl yönlendirmeyi yapamamışlar.
DN Yazılım Ltd. Şti. - http://prntscr.com/oklm3d
Ayrancı Mahallesi Reşat Nuri Cad. No:13/2 Yonca Apt. Çankaya Ankara
Siz de tecrübelerinizi ve araştırmalarınızı lütfen yazın ki, ürün gönderilmiş ise biz de alışveriş yapalım. - 08-09-2019, 12:35:01üzerinden baya geçti ama bir müşterime bu mağazadan online ups güç kaynağı almasıyla ilgili bir link attım hesaba para atmış ürünü göndermemişler web sayfalarına bakınca vefat ilanı vermişler ama bunun düzmece olduğunu düşünüyorum ulaşan eden birisi varsa telefon numarası varsa verebilirmi?
- 08-09-2019, 12:46:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam whois bilgisinde +90.2242248640 numarası yazıyor, google'da aratınca mağdur olan kişilerin konuları çıkıyor. Pek bir şey çıkmaz ama yinede ek bilgi olsun diye söyliyim dedim, geçmiş olsun müşterinizeyoosuff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle