• 14-07-2019, 14:14:02
    #1
    Backend Developer
    bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz %20 vergi olayından sonra bu nasıl olacak acaba ?
  • 14-07-2019, 14:15:06
    #2
    Bence tamamen yurtdışından ürün alımını kapatsınlar. Hem onlar rahatlasın hem de biz rahatlayalım artık.
  • 14-07-2019, 14:15:59
    #3
    Bir nevi yerli ürün teşviği ama çok yanlış uygulama bence. Millet çançinçonun kaşı gözü hayrına almıyordu zaten, ucuz diyeydi artık o da kalmıyor anlaşılan..
  • 14-07-2019, 14:16:20
    #4
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence tamamen yurtdışından ürün alımını kapatsınlar. Hem onlar rahatlasın hem de biz rahatlayalım artık.
    Kapatırlar mı Ordan akacak paranın haddi hesabı yok.
  • 14-07-2019, 14:40:48
    #5
    hükümet halka ambargomu uyguluyor napıyor 😂
    neyse ki yerli ve milli s400 alıp süpür güç olduk...
  • 14-07-2019, 16:15:20
    #6
    eşi, dostu, akrabası, arkadaşı bol olan kişiler için sorun edilecek bir şey değil
  • 14-07-2019, 16:28:23
    #7
    Her açıdan uçuruma doğru sürükleniyor ülke..
  • 14-07-2019, 16:33:46
    #8
    6. ürün S400'lerle vurulacak
  • 14-07-2019, 17:42:14
    #9
    50 cente kulaklık alıp eşe dosta 10-15 liraya satma planım yalan oldu desene 😋