• 02-08-2008, 12:51:30
    #19
    Üyeliği durduruldu
    kekoların yeni gözde aracı olur bu. cıstık cıstık gezeler bunlarla
  • 02-08-2008, 12:57:42
    #20
    rüzgar eserse arabayla beraber uçurtma die uçarsın
  • 02-08-2008, 13:39:58
    #21
    Para toplamaya başlayayım , diğerinin ödemeleri borçlara gidecek , en azından ayağımızı yerden keser.. (;
    100 kuruş filan yakar bu , tam benlik , acayip de takla atar.. (((;
  • 02-08-2008, 13:42:15
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben aradım sordum. Henüz fiyat belli değilmiş 5 bin ytl den fazla olabilme ihtimali oldukça yüksek. Türkiye'ye geliş tarihi bile belli değil. Ekimde sadece Autoshow'a gelecekmiş..

    Bence en iyisi Fiat 126 Bis
  • 03-08-2008, 21:20:43
    #23
    Motorsiklet niyetine
    (motor özellikleri ney acaba)
  • 03-08-2008, 22:29:04
    #24
    1 milyon bile vermem o arabaya Şahini tek geçerim