• 03-07-2019, 14:34:45
    #10
    Sahibini bulun muhakkak. Beyaz kedi olduğu için taliplisi bol çıkar. Almak isteyenler olur. Kedi sahibini görünce tanır.
  • 03-07-2019, 16:39:51
    #11
    yamanoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ...Açıkcası sahibi olmayan birisine vermek istemiyoruz. Dünyanın binbir türlü hali var. Sahibi nasıl anlayabiliriz?
    Şu anki resimde görünen tasmayı çıkartıp resim çekip paylaşım yaparsınız.

    Sahibine belirgin işaret ve tasma var mıydı? diye sorarsanız zaten % 100 tarif eder.

    Bilmeyen ya yok der yada tasmayı tarif ederken sallar.
  • 03-07-2019, 17:24:41
    #12
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahibini bulun muhakkak. Beyaz kedi olduğu için taliplisi bol çıkar. Almak isteyenler olur. Kedi sahibini görünce tanır.
    İzlenimlerimiz o yönde, bekliyoruz.
    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anki resimde görünen tasmayı çıkartıp resim çekip paylaşım yaparsınız.

    Sahibine belirgin işaret ve tasma var mıydı? diye sorarsanız zaten % 100 tarif eder.

    Bilmeyen ya yok der yada tasmayı tarif ederken sallar.
    Aslında öyle bir düşüncemiz oldu ama kedinin sadece tasması ile ayırt edilebileceğini düşündük.
  • 03-07-2019, 18:07:45
    #13
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim hocam, Benim paşam yaklaşık bir yıldır bende. 15 günlüktü sahiplendiğim de, şimdi kocaman oldu inanın evladım olsa bu kadar severdim.
    Kaliteli mamalar alıyorum kumuydu aşısıydı hiç kaçınmıyorum masraftan, kendi kişisel ihtiyaçlarıma bu kadar harcama yapmıyorum desem yeridir.
    Şu an ALLAH korusun kaybolsa diğer yarım eksilmiş gibi olur, o yüzden sahibi gerçekten kaybettiyse bulduğunda kedisini görünce duygusallaşabilir.
    Özellikle bir bayansa bunları dikkate alın anlarsınız gerçek sahibinin kim olup olmadığını zaten
    Tebrik ederim benim de 2 tane kızım var. Valla evladımdan öte seviyorum. Masrafları hiç gözüme görünmez. Bazı akşamlar sürpriz yapıp ödül veririm. Akşam beni camda bekliyor. Beni görünce miyavlayıp kapıya geliyor 😂😂



    @yamanoglu;
  • 03-07-2019, 18:34:52
    #14
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim benim de 2 tane kızım var. Valla evladımdan öte seviyorum. Masrafları hiç gözüme görünmez. Bazı akşamlar sürpriz yapıp ödül veririm. Akşam beni camda bekliyor. Beni görünce miyavlayıp kapıya geliyor 😂😂



    @yamanoglu;
    İlginiz için teşekkür ederim. Ama aynı kedi değil. Kedi tamamen bembeyaz ve gözleri tek yeşil renk.
  • 03-07-2019, 19:22:45
    #15
    yamanoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginiz için teşekkür ederim. Ama aynı kedi değil. Kedi tamamen bembeyaz ve gözleri tek yeşil renk.
    Bir görüşün hocam bence, resimdeki bebek hali. Ne olur ne olmaz. İnşallah odur
  • 03-07-2019, 19:53:14
    #16
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir görüşün hocam bence, resimdeki bebek hali. Ne olur ne olmaz. İnşallah odur
    Görüştük fakat o değilmiş. Şimdilik bizde kalıyor, keyfinden memnun gibi.
  • 04-07-2019, 04:41:38
    #17
    hayvan gezmeye çikmiştir belki emin misin kaybolduğuna
  • 04-07-2019, 11:07:07
    #18
    sanalkuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayvan gezmeye çikmiştir belki emin misin kaybolduğuna
    Emin değiliz, fakat hala bir dönüş yapılmadı. Terk edilmiş kanısına varmaya başladık.