DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim hocam, Benim paşam yaklaşık bir yıldır bende. 15 günlüktü sahiplendiğim de, şimdi kocaman oldu inanın evladım olsa bu kadar severdim.
Kaliteli mamalar alıyorum kumuydu aşısıydı hiç kaçınmıyorum masraftan, kendi kişisel ihtiyaçlarıma bu kadar harcama yapmıyorum desem yeridir.
Şu an ALLAH korusun kaybolsa diğer yarım eksilmiş gibi olur, o yüzden sahibi gerçekten kaybettiyse bulduğunda kedisini görünce duygusallaşabilir.
Özellikle bir bayansa bunları dikkate alın anlarsınız gerçek sahibinin kim olup olmadığını zaten
Tebrik ederim benim de 2 tane kızım var. Valla evladımdan öte seviyorum. Masrafları hiç gözüme görünmez. Bazı akşamlar sürpriz yapıp ödül veririm. Akşam beni camda bekliyor. Beni görünce miyavlayıp kapıya geliyor 😂😂



@yamanoglu;