IVR Kullananlara Kazanç Sağlıyorum ! [ Ücretsiz ! ] - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
IVR Kullananlara Kazanç Sağlıyorum ! [ Ücretsiz ! ]
13
●
584
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
IVR Kullananlara Kazanç Sağlıyorum ! [ Ücretsiz ! ]
1
2
02-07-2019, 14:46:56
#10
prisoner
Pm ile telefon alayım olmadı ben de skype kullanmıyorum.
02-07-2019, 14:53:44
#11
semihback
pm lütfen
02-07-2019, 15:01:06
#12
beyuzman
skype hatalı.
02-07-2019, 15:04:26
#13
brkcnklm
r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
beyuzman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
skype hatalı.
yok hocam skype adresimde hata yok. herkes yazıyor şuan
02-07-2019, 18:51:02
#14
PaLaCoRDa
Şuan boşta kullanmadığım açık bir ivr numarası var, istersen sıra gelirse yazabilirsin yardımcı olabilirim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler