Yeni r10 bir üyesine eğitim satışı gerçekleştiriyorum, belirli bir süre geçiyor bu üyenin eğitim satışını r10 içerisinde sattığını/satmaya kalktığını tespit ediyorum ve eğitim içeriğine olan erişimini kısıtlıyorum. Kendisine yeni üye olduğunu durumu raporlamam durumunda ceza alacağını bildiriyorum ancak ısrarla satış hakkının olduğunu savunuyor. Çözüm üretemediğimiz için eğitime erişim hakkını yine kısıtlıyorum bu seferde dolandırıldım diye negatif ticaret puanı veriyor. Sonra mecburen raporluyorum.

bu tarz olayları sürekli olarak yönetime raporluyorum ancak hiçbir sonuç üretemiyorum.
Forumda grup kurmak yasak defalarca discord grubu kuruldu, forum içi ücretli içerikler paylaşıldı, raporladık yine aylarca açık kaldı. Üyelere hiçbir şekilde müdahale edilmedi.
Lisanslı Pinthis temasını forumda adsense optimizasyonu yaparak sattılar. Kimseye hiçbir müdahalede bulunulmadı.
bu tarz bir sürü olay var.