Merhaba arkadaşlar.
3 Ay içerisinde araç alacağım 2 adet araç arasında arada kaldım. 2.El olacak aşağıda ki araçlardan biri yada bunların segmentinde bir araç önerisi var ise alabilirim.
İsteğim 1 : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...91763321/detay
İsteğim 2 : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...74434871/detay
Modifiye yapılabilmesi önemli benim için. Clio, ve segmenti araç önermeyiniz.
İki Araç Arasında Kararsız Kaldım
18
●796
- 27-06-2019, 00:33:00
- 27-06-2019, 00:37:59Subaru ilgi isteyen bir araçtır. Hele ki motor konusunda yüklü bir araç kullanacaksan gözün basınç sayaçlarında olacak. Benim tavsiyem Subaru'dan yana olur. Hnagisi olursa olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle
- 27-06-2019, 00:38:50Anladığım kadarı ile yakıt ve vergi sorununuz yok. Bu yüzden:nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu iki araç arasından şüphesiz Subaru derim.
Ancak 150.000₺ gibi bir rakamı gözden çıkarmış isem mutlaka e39 m5'de bakarım, hatta alırım.
Önerim: E39 M5 - 27-06-2019, 00:39:37Aslında burada ki seçimim şu ;mehmecoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hızlı mı yaşıyayım, yoksa normal insan gibimi diyebiliriz kaba bir tabir ile. Burada ki seçim benim hayatımda ki önemli seçimlerden biri diyebilirim. İkisinin farklı dünyalar olduğunu biliyorum ki zaten burada ki sorma amacımda mantıklı bir karar vermek. - 27-06-2019, 00:50:40
- 27-06-2019, 02:05:28subaru kötü duruyor bence eski biraz. masrafı'da çok olur. Ben 2 ay önce insignia aldım gayet güzel öneririm örnek: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...03162215/detay
- 27-06-2019, 09:02:22M3 Yada M5 düşünürdüm bende. Neden? Bu 2 araçta parça sıkıntısı yaşayailirsiniz bulmakta zorlanabilirsiniz ayrıca çok tutulmayan araçlar BMW ile kıyasladığında. Ama bmw sevmiyorum derseniz, golf r olabilir veya seat leon cupra modelleri motor olarak tatmin ederler sizi.