• 27-06-2019, 00:33:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    3 Ay içerisinde araç alacağım 2 adet araç arasında arada kaldım. 2.El olacak aşağıda ki araçlardan biri yada bunların segmentinde bir araç önerisi var ise alabilirim.

    İsteğim 1 : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...91763321/detay
    İsteğim 2 : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...74434871/detay

    Modifiye yapılabilmesi önemli benim için. Clio, ve segmenti araç önermeyiniz.
  • 27-06-2019, 00:37:16
    #2
    Mini daha hızlı satarsın, bide subaru ile yaş farkı oldukca fazla.

    edit: ben sürdüm bu mini'yi kızlar daha cok bakar subarudan
  • 27-06-2019, 00:37:59
    #3
    Subaru ilgi isteyen bir araçtır. Hele ki motor konusunda yüklü bir araç kullanacaksan gözün basınç sayaçlarında olacak. Benim tavsiyem Subaru'dan yana olur. Hnagisi olursa olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle
  • 27-06-2019, 00:38:50
    #4
    nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.

    3 Ay içerisinde araç alacağım 2 adet araç arasında arada kaldım. 2.El olacak aşağıda ki araçlardan biri yada bunların segmentinde bir araç önerisi var ise alabilirim.

    İsteğim 1 : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...91763321/detay
    İsteğim 2 : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...74434871/detay

    Modifiye yapılabilmesi önemli benim için. Clio, ve segmenti araç önermeyiniz.
    Anladığım kadarı ile yakıt ve vergi sorununuz yok. Bu yüzden:
    Bu iki araç arasından şüphesiz Subaru derim.
    Ancak 150.000₺ gibi bir rakamı gözden çıkarmış isem mutlaka e39 m5'de bakarım, hatta alırım.
    Önerim: E39 M5
  • 27-06-2019, 00:39:37
    #5
    mehmecoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Subaru ilgi isteyen bir araçtır. Hele ki motor konusunda yüklü bir araç kullanacaksan gözün basınç sayaçlarında olacak. Benim tavsiyem Subaru'dan yana olur. Hnagisi olursa olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle
    Aslında burada ki seçimim şu ;

    Hızlı mı yaşıyayım, yoksa normal insan gibimi diyebiliriz kaba bir tabir ile. Burada ki seçim benim hayatımda ki önemli seçimlerden biri diyebilirim. İkisinin farklı dünyalar olduğunu biliyorum ki zaten burada ki sorma amacımda mantıklı bir karar vermek.
  • 27-06-2019, 00:50:40
    #6
    Al benim aracımı; keyfine bak

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...00204156/detay
  • 27-06-2019, 00:57:17
    #7
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Hocam subaru masraflı araçtır. Çocuk gibi bakım ister. Her an her şey olabilir. Keyiflidir. Bende zamanında subaru mu typer mı ? diye düşünüyordum. Typer almıştım.
  • 27-06-2019, 02:05:28
    #8
    subaru kötü duruyor bence eski biraz. masrafı'da çok olur. Ben 2 ay önce insignia aldım gayet güzel öneririm örnek: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...03162215/detay
  • 27-06-2019, 09:02:22
    #9
    M3 Yada M5 düşünürdüm bende. Neden? Bu 2 araçta parça sıkıntısı yaşayailirsiniz bulmakta zorlanabilirsiniz ayrıca çok tutulmayan araçlar BMW ile kıyasladığında. Ama bmw sevmiyorum derseniz, golf r olabilir veya seat leon cupra modelleri motor olarak tatmin ederler sizi.