• 18-06-2019, 11:43:38
    #19
    Valla şuan hala bekliyorum arıyorum açmıyor delirmek üzereyim artık. Toplasan 1 günlük iş var. Başka sucuları aradım onlarda başlayan yarım işe girmek istemiyor. Diyorum gel kardeşim sen yap vereyim yok diyor iki ucu ...lu değnek misali şuan
  • 19-06-2019, 03:31:54
    #20
    vallaha anladığım kadarı ile adam yapacak olsa zaten telefonlarını açar. bu saatten sonrada açsada oyalar muhtemel.

    başka usta bul yaptır derim. armut com dan bulursun illa durumu yazarsan illa biri çıkar bitirecek.
  • 27-07-2019, 23:28:51
    #21
    Dolandırıldım diye dava aç hiç uğraşma.
  • 27-07-2019, 23:30:48
    #22
    Karakola gidip, tesisat için para ödediğim usta evin anahtarını alıp ortalıktan kayboldu telefonlara çıkmıyor, hırsızlık yapabilir diye şikayetçi ol.

    O kendisi seni bulur.
  • 27-07-2019, 23:31:57
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bize böyle usta denk gelmedi ki eşekten su gelinceye kadar dersini verelim. Yazıktır günahtır iş yapmadan ödeme almış bir de utanmadan işini yapmıyor. Peşinde olun bu işin hocam baskı yapın sürekli baktınız olmuyor havale yaptığınız için bankadan hesap hareketleri dökümünü alıp polise gidip şikayet edin. Tövbe tövbe ya.
  • 27-07-2019, 23:41:16
    #24
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam ben atacaktım siz yollamışsınız...

    Turkiyede ustayla falan maalesef uğraşılmıyor ( istisnalar kaideyi bozmaz) alayı ******** ve haysiyetsiz parayı aldılar mı tüyerler...
  • 27-07-2019, 23:55:23
    #25
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam ben atacaktım siz yollamışsınız...

    Turkiyede ustayla falan maalesef uğraşılmıyor ( istisnalar kaideyi bozmaz) alayı ******** ve haysiyetsiz parayı aldılar mı tüyerler...
    Geçen hafta müstakil evimizin çatı tamir işi için usta araştırdım buldum, evinden aldım evime getirdim fiyat alayım diye.
    dedim ki ;
    +şunlar şunlar yapılacak bunlar tamir edilecek buralar sıvanacak gel çatıya çıkalım gözlerinle gör dedim çıktık baktık vs.
    -tamam hallederiz onlar kolay iş sürekli yapıyoruz biz dedi.
    +ne kadara yaparsın? dedim
    -2000 TL ama işe başlamadan 500 TL kapora alırım - 3 günde amele çalışacak yanımda onun yövmiyesi bana ait dedi.
    +tamam dedim gittim atm'den 500 çektim verdim kaporayı. ne zaman başlarsın dedim?
    -10 gün sonra dedi, tamam dedim anlaştık. evine kadar götürdüm bıraktım.

    Olay burada başlıyor.

    İşe 1 ay sonra başladı, tam 3 gün sonra işin yarısında ben bu işi bu paraya yapmam 500 daha isterim dedi amele getirmedi. ben şok ben iptal güzel bi tersledim kendilerini. Bu işi bitirmezsen kalan 1500 alamazsın istediğin yere de şikayet edebilirsin dedim.
    Paşa paşa işi bitirdi sonra işi kontrol ederek teslim aldım parasını verdim. Alayı ******** değildir ya bazıları iyidir diyordum 100 tane de 1 tanesi iyidir diyordum o da kalmamış!

    Fiyatı kendisi veriyor pazarlık yapmıyorsun anlaşıyorsun ona bile itiraz ediyorlar.
  • 27-07-2019, 23:58:15
    #26
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta müstakil evimizin çatı tamir işi için usta araştırdım buldum, evinden aldım evime getirdim fiyat alayım diye.
    dedim ki ;
    +şunlar şunlar yapılacak bunlar tamir edilecek buralar sıvanacak gel çatıya çıkalım gözlerinle gör dedim çıktık baktık vs.
    -tamam hallederiz onlar kolay iş sürekli yapıyoruz biz dedi.
    +ne kadara yaparsın? dedim
    -2000 TL ama işe başlamadan 500 TL kapora alırım - 3 günde amele çalışacak yanımda onun yövmiyesi bana ait dedi.
    +tamam dedim gittim atm'den 500 çektim verdim kaporayı. ne zaman başlarsın dedim?
    -10 gün sonra dedi, tamam dedim anlaştık. evine kadar götürdüm bıraktım.

    Olay burada başlıyor.

    İşe 1 ay sonra başladı, tam 3 gün sonra işin yarısında ben bu işi bu paraya yapmam 500 daha isterim dedi amele getirmedi. ben şok ben iptal güzel bi tersledim kendilerini. Bu işi bitirmezsen kalan 1500 alamazsın istediğin yere de şikayet edebilirsin dedim.
    Paşa paşa işi bitirdi sonra işi kontrol ederek teslim aldım parasını verdim. Alayı ******** değildir ya bazıları iyidir diyordum 100 tane de 1 tanesi iyidir diyordum o da kalmamış!

    Fiyatı kendisi veriyor pazarlık yapmıyorsun anlaşıyorsun ona bile itiraz ediyorlar.
    Türkiyenin sorununun ne olduğunu Ahmet Şerif İzgören Videosunda söylüyor

    Ama bana kalırsa yaptığım genelleme gayet uygun