Tam ben atacaktım siz yollamışsınız...
Turkiyede ustayla falan maalesef uğraşılmıyor ( istisnalar kaideyi bozmaz) alayı ******** ve haysiyetsiz parayı aldılar mı tüyerler...
Geçen hafta müstakil evimizin çatı tamir işi için usta araştırdım buldum, evinden aldım evime getirdim fiyat alayım diye.
dedim ki ;
+şunlar şunlar yapılacak bunlar tamir edilecek buralar sıvanacak gel çatıya çıkalım gözlerinle gör dedim çıktık baktık vs.
-tamam hallederiz onlar kolay iş sürekli yapıyoruz biz dedi.
+ne kadara yaparsın? dedim
-2000 TL ama işe başlamadan 500 TL kapora alırım - 3 günde amele çalışacak yanımda onun yövmiyesi bana ait dedi.
+tamam dedim gittim atm'den 500 çektim verdim kaporayı. ne zaman başlarsın dedim?
-10 gün sonra dedi, tamam dedim anlaştık. evine kadar götürdüm bıraktım.
Olay burada başlıyor.
İşe 1 ay sonra başladı, tam 3 gün sonra işin yarısında
ben bu işi bu paraya yapmam 500 daha isterim dedi

amele getirmedi. ben şok ben iptal güzel bi tersledim kendilerini. Bu işi bitirmezsen kalan 1500 alamazsın istediğin yere de şikayet edebilirsin dedim.
Paşa paşa işi bitirdi sonra işi kontrol ederek teslim aldım parasını verdim. Alayı ******** değildir ya bazıları iyidir diyordum 100 tane de 1 tanesi iyidir diyordum o da kalmamış!
Fiyatı kendisi veriyor pazarlık yapmıyorsun anlaşıyorsun ona bile itiraz ediyorlar.