Tercih Yapmanın Zamanı Geldi !!!
0
●359
- 30-07-2008, 15:41:42Üyeliği durdurulduSelam Merhaba Arkadaşlar öncelıkle. Konu başlıgından da anladıgınız gıbı ''Tercih Yapmanın zamanı geldi'' son gunler artık yaklaşıyor ve bende sizden bu konuda biraz fıkır almak ıstıyorum bahsedecegım mesleklerı okuyan veya çalışan kısılerın olabılecegını ümit edıyorum. Arkadaşlar öss'de pek başarılı oldugum soylenemez o yuzden geçiş hakkımı kullanıcam. Benım ılk olarak dusundugum mesleklerden İlk olarak Biyomedikal Teknolojisi gelıyor bu konu ıle ılgılı bılgısı olan arkadaslar yanı bu bolumu okuyan veya çalışan kısıler varsa sohbet etmek ıstıyorum.Diğer dusundugum bolumler ise Mekatronik ve elektronığin diğer bölümleri yer alıyor. Kısaca bu konuda goruslerınızı beklıyorum arkadaslar en başta biyomedikal teknolojisi yer alıyor tabıkı öncelık bunda olursa sevınırım.