• 13-06-2019, 10:51:47
    #1



    Merhaba,


    Belki daha önce bileniniz ve oynayanız vardır. Online menajerlik oyunu olan OSM'de kendi ligimizi kurdum.


    Bu tarz oyunlar tek tadı olmuyor. Arkadaşlar ile beraber oynayınca çok sarıyor. O yüzden Ben de R10.net için lig kurdum


    Ligi şampiyonu olan değil de en çok puan toplayana herkes kendi çapında ödül versin Çünkü Büyük takımlarla şampiyon olmak değil küçük takımlarla şampiyon olmak daha anlamlı oluyor.


    Ben defter satıyorum, en çok puanı toplayana defter göndereceğim Yine katılan herkes kendi çapında bir ödül verirse çok daha heyacanlı olur.
    Turnuva dışı hediye konusunda
    sponsor olmak isteyen olursa onu da ekleriz

    Ligin Adını
    XXXX R10. Net Şampiyonlar Ligi Olarak Değiştirebilirim



    Herkesi en çok puan toplayana vereceği hediyeyinin konusunu ve aldığı takımı buraya ekleyeceğim.


    Oyunu bilenler önceliklidir.


    Oyunu bilmeyenler için özet geçeyim. Oyun yazı tabanlı simülasyon futbol menajer oyunudur. Hem mobil hem de webden oynayabilirsiniz. Günde ortama 5 dakikanızı ayırarak
    oynayabileceğiniz bir oyundur.


    Rol Play yapmayı sevenler olursa çok daha iyi olur. Maçlardan önce buradan karşılıklı atışırız


    Tek Kural : Oyun içi para satın alma olması, yoksa hiç tadı olmaz. Para ver kazan oyunları kötüdür


    Mesaj atarak bana ulaşabilirsiniz. Sizi lige davet edeceğim


    Web Versiyonu Android İos


    Katılanlar :
    @afili_filinta; Beşiktaş
    @Nunogomes; Fenerbahçe
    @erenn; Galatasaray
    @Gomedyen; Başakşehir
    @BirtekHost; Bursapor
    @Robotnike; Alanyaspor
    @muhammedaksam; Trabzonspor
    @mobiloyunhizmetleri; Antalyaspor
    @bybrown; Konyaspor
    @DemirayBilisim; Göztepe
    @Sinemium; Akhisar Belediyespor
    @Ucube; Çaykur Rizespor
    @Milano; Kasımpaşa
    @fikirdanis; Ankaragücü
    @bykadironal; Yeni Malatyaspor
    @kertenkele01; SivasSpor
    @FurkanBerkDag; @BERKEAKGUN; Kayserispor (Sezonun Üçüncü Haftası)
    @Aytechx; ErzurumSpor

    Lig Tamamlanmıştır. Yedek Kayıt Devam Ediyor

    @BERKEAKGUN;
    @ultraslan3556;
    @Ghostcastle;
    @tasarimhizmet;
    @Enka;
    @Sâ'fî











    Verilecek Hediyeler :

    3 Adet A5 Kraft Defter Tıkla Konuya Git
    @BirtekHost; ligi ilk 3'te bitiren arkadaşlara 2 aylık sınırsız hosting hediye edecekmiş Çok teşekkür ederiz.














  • 13-06-2019, 11:22:16
    #2
    2008 den beri zevkine oynuyorum katildim
    Lig adi r10.net sampiyonlar ligi
  • 13-06-2019, 11:32:39
    #3
    Katıldım ☺️
    • afili_filinta
    afili_filinta bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-06-2019, 11:39:31
    #4
    4 gün hazırlık süresi var. Herkesi bekleriz
    Lige sponsor olmak isteyenlerin teklifine de açığız
  • 13-06-2019, 11:48:19
    #5
    GokoLuffy nickim ile istek gönderdim
  • 13-06-2019, 11:49:55
    #6
    Bende katılmak isterim nasıl katılıyoruz acaba ligi bulamadım
  • 13-06-2019, 11:52:41
    #7
    2012 yılından beri ara ara oynuyorum. Daveti bekliyorum. 🤙🏼
  • 13-06-2019, 11:55:33
    #8
    muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2012 yılından beri ara ara oynuyorum. Daveti bekliyorum. 🤙🏼
    nickini söyle davet atayım hemen



    Katılımlar devam ediyor. Bugün ligi dolduracağız inşallah
  • 13-06-2019, 12:18:23
    #9
    Bursa boştaydı bi de Konya'ya bakayım dedim bir dakikada Bursa elden kaçmış Alanyaspor'da Sergen Yalçın'dan boşalan koltuğa geçtim, elimizde yetenekli hücum oyuncuları var hedefimiz modern hücum futbolu oynayarak ligin sürpriz takımı olmak. Hadi bakalım!