
Merhaba,
Belki daha önce bileniniz ve oynayanız vardır. Online menajerlik oyunu olan OSM'de kendi ligimizi kurdum.
Bu tarz oyunlar tek tadı olmuyor. Arkadaşlar ile beraber oynayınca çok sarıyor. O yüzden Ben de R10.net için lig kurdum

Ligi şampiyonu olan değil de en çok puan toplayana herkes kendi çapında ödül versin
Çünkü Büyük takımlarla şampiyon olmak değil küçük takımlarla şampiyon olmak daha anlamlı oluyor.Ben defter satıyorum, en çok puanı toplayana defter göndereceğim
Yine katılan herkes kendi çapında bir ödül verirse çok daha heyacanlı olur.Turnuva dışı hediye konusunda
sponsor olmak isteyen olursa onu da ekleriz

Ligin Adını
XXXX R10. Net Şampiyonlar Ligi Olarak Değiştirebilirim

Herkesi en çok puan toplayana vereceği hediyeyinin konusunu ve aldığı takımı buraya ekleyeceğim.
Oyunu bilenler önceliklidir.
Oyunu bilmeyenler için özet geçeyim. Oyun yazı tabanlı simülasyon futbol menajer oyunudur. Hem mobil hem de webden oynayabilirsiniz. Günde ortama 5 dakikanızı ayırarak
oynayabileceğiniz bir oyundur.
Rol Play yapmayı sevenler olursa çok daha iyi olur. Maçlardan önce buradan karşılıklı atışırız
Tek Kural : Oyun içi para satın alma olması, yoksa hiç tadı olmaz. Para ver kazan oyunları kötüdür

Mesaj atarak bana ulaşabilirsiniz. Sizi lige davet edeceğim
Web Versiyonu Android İos
Katılanlar :
@afili_filinta; Beşiktaş
@Nunogomes; Fenerbahçe
@erenn; Galatasaray
@Gomedyen; Başakşehir
@BirtekHost; Bursapor
@Robotnike; Alanyaspor
@muhammedaksam; Trabzonspor
@mobiloyunhizmetleri; Antalyaspor
@bybrown; Konyaspor
@DemirayBilisim; Göztepe
@Sinemium; Akhisar Belediyespor
@Ucube; Çaykur Rizespor
@Milano; Kasımpaşa
@fikirdanis; Ankaragücü
@bykadironal; Yeni Malatyaspor
@kertenkele01; SivasSpor
@Aytechx; ErzurumSpor
Lig Tamamlanmıştır. Yedek Kayıt Devam Ediyor
@BERKEAKGUN;
@ultraslan3556;
@Ghostcastle;
@tasarimhizmet;
@Enka;
@Sâ'fî
Verilecek Hediyeler :
3 Adet A5 Kraft Defter Tıkla Konuya Git
@BirtekHost; ligi ilk 3'te bitiren arkadaşlara 2 aylık sınırsız hosting hediye edecekmiş
Çok teşekkür ederiz.