
Nordvpn başlangıç ekranında kalıyor açılmıyor
13
●1.288
- 12-06-2019, 02:53:28TTnet mi kullanıyorsunuz sizde? Sanırım TTnet kaynaklı bir durum.stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2019, 02:55:28Aynen TTNET, fakat Chrome uzantısı çalışıyor şuanda o şekilde kullanıyorumPadre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2019, 02:56:24Chrome uzantısından kastınız nedir acaba?stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2019, 03:01:21Chrome eklentisi de var NordVpn'nin. Chrome veya Filezilla'ya ekleyerek kullanabiliyorsunuzPadre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradan kullandığınız tarayıcının eklentisini indirip kurabilirsiniz - 12-06-2019, 03:03:01Teşekkürler hocam ekledim sağolun. Biraz yavaş mı giriyor? Yoksa benim internette mi sorun var?stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2019, 03:09:31Maalesef ara ara bağlantı sorunları yaşatıyor. Bazen hiç bağlanamayabiliyorPadre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2019, 03:14:01Sorunun sebebi servis sağlayıcılarının vpn programlarındaki login denetleyici sunucularını engellemesinden kaynaklı, uygulama açılış kısmında bağlanması gereken yere bağlanamadığı için açılmıyor. Chrome uzantısından nasıl giriyor derseniz orada direk sunucu ipsine bağlantı kuruduğundan bağlantı gerçekleşiyor.
Çözüm: Farklı bir vpn e bağlanıp nordvpn uygulamasını açın sonrasında ilk vpn i kapatıp nord'dan bağlanmaya devam edebilirsiniz.