• 11-06-2019, 23:02:51
    #28
    Yakaladım sanki


    https://youtu.be/MjJNOiDZJSs?t=6
  • 11-06-2019, 23:57:40
    #29
    Siyahlı kurtlarını döken vatandaş benim.
    😊😊
  • 12-06-2019, 01:25:37
    #30
  • 12-06-2019, 02:07:37
    #31
    _SecreT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teknedeki iftar yemeği değil mi bu la bi du filan gelmişti kavga çıkmışttı antalya' dan gitmiştik 3 kişi iftara :=)
    Vaktiyle yönetimde iken forum da d0landırıcılık yapıp kovulan la bi du dimi?
  • 12-06-2019, 02:39:41
    #32
    Pizza sipariş etmeyi bende çok isterdim ama malum çok uzak güzel bir eglence ortamı olmuş
  • 12-06-2019, 03:17:11
    #33
  • 12-06-2019, 10:21:53
    #34
    Konu sahibi arkadaşa teşekkür ediyorum, pizzacı diye takılan arkadaşlara olumsuz tepki vermediği için.
    Tebrikler pizzacı kardeşim
  • 12-06-2019, 10:26:03
    #35
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi arkadaşa teşekkür ediyorum, pizzacı diye takılan arkadaşlara olumsuz tepki vermediği için.
    Tebrikler pizzacı kardeşim
    Sorun değil hocam bu forumda hepimiz bir aileyiz
    • webtrorg
    webtrorg bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2019, 10:45:30
    #36
    Güzel günlerdi.. Biz her ne kadar gözükmemiş olsak da ordaydık (:

    Konuyu açan arkadaş, senin yüzünden akşam mesai çıkışı pizza alacağım. Bugün akşam yemeği pizza