⭐ 6 Yıl Önce R10 ⭐ - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
⭐ 6 Yıl Önce R10 ⭐
41
●
2.866
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
⭐ 6 Yıl Önce R10 ⭐
1
2
3
4
5
11-06-2019, 23:02:51
#28
Bybitter
Yakaladım sanki
https://youtu.be/MjJNOiDZJSs?t=6
11-06-2019, 23:57:40
#29
sio
Siyahlı kurtlarını döken vatandaş benim.
😊😊
12-06-2019, 01:25:37
#30
serLife
12-06-2019, 02:07:37
#31
monami
_SecreT_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
teknedeki iftar yemeği değil mi bu la bi du filan gelmişti kavga çıkmışttı antalya' dan gitmiştik 3 kişi iftara :=)
Vaktiyle yönetimde iken forum da d0landırıcılık yapıp kovulan la bi du dimi?
12-06-2019, 02:39:41
#32
dikine_solucan
Pizza sipariş etmeyi bende çok isterdim ama malum çok uzak güzel bir eglence ortamı olmuş
12-06-2019, 03:17:11
#33
MuhammedEksi
12-06-2019, 10:21:53
#34
webtrorg
Konu sahibi arkadaşa teşekkür ediyorum, pizzacı diye takılan arkadaşlara olumsuz tepki vermediği için.
Tebrikler pizzacı kardeşim
12-06-2019, 10:26:03
#35
Misafir
webtrorg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konu sahibi arkadaşa teşekkür ediyorum, pizzacı diye takılan arkadaşlara olumsuz tepki vermediği için.
Tebrikler pizzacı kardeşim
Sorun değil hocam bu forumda hepimiz bir aileyiz
webtrorg
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
12-06-2019, 10:45:30
#36
_ottomanempire_
Güzel günlerdi.. Biz her ne kadar gözükmemiş olsak da ordaydık (:
Konuyu açan arkadaş, senin yüzünden akşam mesai çıkışı pizza alacağım. Bugün akşam yemeği pizza
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler