• 11-06-2019, 21:29:01
    #19
    Bi' 300 lira ateşlesene.
  • 11-06-2019, 21:29:32
    #20
    rnmks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahhaa bende 2006 ait tam tamına 13 senelik video var ))
    İftar sonrası lunapark
    saygılar üstad
    • rnmks
    rnmks bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2019, 21:29:49
    #21
    teknedeki iftar yemeği değil mi bu la bi du filan gelmişti kavga çıkmışttı antalya' dan gitmiştik 3 kişi iftara :=)
  • 11-06-2019, 21:30:13
    #22
    gemilerde talim var
  • 11-06-2019, 21:43:15
    #23
    _SecreT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teknedeki iftar yemeği değil mi bu la bi du filan gelmişti kavga çıkmışttı antalya' dan gitmiştik 3 kişi iftara :=)
    Şuan nedense çok merak ettim abi
  • 11-06-2019, 21:47:14
    #24
    Pizza yiyen sen misin hocam şu köşedeki 😁😁
  • 11-06-2019, 21:48:43
    #25
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pizza yiyen sen misin hocam şu köşedeki 😁😁
    hocam sizdemi ya
  • 11-06-2019, 22:43:25
    #26
    Bende katılmıştım bu organizasyona ama videoda yokum dışardaydık sanırım
  • 11-06-2019, 22:52:09
    #27
    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam 20 liralık ayarladım kank
    Olay ne hocam