webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi arkadaşa teşekkür ediyorum, pizzacı diye takılan arkadaşlara olumsuz tepki vermediği için.
Tebrikler pizzacı kardeşim
Sorun değil hocam bu forumda hepimiz bir aileyiz