• 10-06-2019, 22:52:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İzlanda'nın yaptığı terbiyesizlik akıllardan çıkmıyor.
    2008 yılının acısı daha duruyor herhalde .
    Milli Takımımıza yapılan bu terbiyesizliğe bir de sizden yorum alalım
  • 10-06-2019, 22:54:50
    #2
    hocam bu konuyu konuştuk hallettik ya.
    • onRLive
    onRLive bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-06-2019, 22:56:08
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AMAsız çok büyük terbiyesizlik!!!
  • 10-06-2019, 22:56:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu konuyu konuştuk hallettik ya.
    hiç görmedim hocam ama şu an bütün Türkiye İzlanda'ya savaş açacak durumda
  • 10-06-2019, 22:56:40
    #5
    Türkiye bu maçı bu yüzden kesinlikle kazanacaktır. Ekim'de de karşılığını verir taraftar.
  • 10-06-2019, 22:58:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu konuyu konuştuk hallettik ya.
    uykusuzyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye bu maçı bu yüzden kesinlikle kazanacaktır. Ekim'de de karşılığını verir taraftar.
    inşallah hocam
  • 10-06-2019, 23:02:44
    #7
  • 11-06-2019, 00:00:13
    #8
    Kimse kusura bakmasın. Sen gider Fransa maçında adamların marşını ıslıklarsan, başkaları da sana tuvalet fırçası uzatır. Kısasa kısastır.
  • 11-06-2019, 00:01:11
    #9
    en büyük cevabı yarın sahada vereceğiz inşallah