İzlanda'nın yaptığı terbiyesizlik akıllardan çıkmıyor.
2008 yılının acısı daha duruyor herhalde .
Milli Takımımıza yapılan bu terbiyesizliğe bir de sizden yorum alalım
2008 yılının acısı daha duruyor herhalde .
Milli Takımımıza yapılan bu terbiyesizliğe bir de sizden yorum alalım
