Telefon Usb ile bağlayınca Media Player Açılıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Telefon Usb ile bağlayınca Media Player Açılıyor
0
●
103
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Telefon Usb ile bağlayınca Media Player Açılıyor
10-06-2019, 19:21:42
#1
GraphicTR
Telefonu usb ile bağlayınca otomatik media player açılıyor nereden kapatılıyor bilen var mı ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler