• 29-07-2008, 17:11:49
    #1
    2 günden beri site açılmıyor bildiğiniz gibi ( yada ben açamadım)
    KEY ödemesi için belirtilen tarihler arasında çalışmış olan memur babamın ismi resmi gazetedeki listede bulunmuyor.
    Bu sorun sadece bende değil birçok vatandaş ya eksik ödendiğini yada hiç ödenmediğini söylemekte.
  • 29-07-2008, 17:13:59
    #2
    Evet Aynı Sorun Bizdede Var Çözüm İçin Dilekçe Gönderdik Bakalım Dilekçe Örneklerini Kendi Sitemde Yayınladım.Aşağıdan Dilekçelere Bakabilirsin
    Key Ödemesine İtiraz İçin Dilekçe Örnekleri,İsmi Key Listesinde Olup Az Ödeme Miktarı Az Olanlar için Dilekçe Örnekleri,İsmi Listede Olmayanlar İçin Dilekçe Örnekleri | Kral Tv izle,Şarkı dinle
  • 29-07-2008, 17:28:30
    #3
    malesef 2 gün üsttüste bankamatik kuyruğunda bekledim para çıkmadı bankayada gittik 9 yıl ödenmesi gereken emekli öğretmen annemin para 0 gözüküyor nasıl olur bu iş
  • 29-07-2008, 18:21:30
    #4
    babamda 1 milyar üzeri para bekliyordu 129 ytl yazıyor...nasıl iş anlamadım ben bunu.bu arada dilekçeyi nereye vericez acaba?
  • 29-07-2008, 18:24:51
    #5
    Bizim pederede 38 ytl gözüküyor anlaşılan paraları şimdiki zamana göre degil o zamana göre hesaplıyorlar.
  • 29-07-2008, 18:27:44
    #6
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babamda 1 milyar üzeri para bekliyordu 129 ytl yazıyor...nasıl iş anlamadım ben bunu.bu arada dilekçeyi nereye vericez acaba?
    Şimdi Olay Şöyle Key Ödemeleri Sizden alınırken (Maaş Kesilirken) ki Kuruma Göndericeksiniz.Eğer Hiç kurum değiştirmediyseniz Çalıştığınız Kuruma Vereceksiniz.
  • 29-07-2008, 18:29:43
    #7
    biz de 1 milyara yakın para beklerken 36 ytl çıktı kesin bi yanlışlık var.
  • 29-07-2008, 18:31:18
    #8
    Bu arada dilekçe gönderme süresinin bir kısıtlaması varmı yanii en son ne zamana kadar gönderilir.
  • 29-07-2008, 18:33:08
    #9
    teaş dan kesiyorlardı parayı,demek ki dilekçede oraya verilecek.teşekkürler...