fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
babamda 1 milyar üzeri para bekliyordu 129 ytl yazıyor...nasıl iş anlamadım ben bunu.bu arada dilekçeyi nereye vericez acaba?
Şimdi Olay Şöyle Key Ödemeleri Sizden alınırken (Maaş Kesilirken) ki Kuruma Göndericeksiniz.Eğer Hiç kurum değiştirmediyseniz Çalıştığınız Kuruma Vereceksiniz.