• 08-06-2019, 15:58:27
    #1
    Backend Developer
    ben bi yakıcı lazer sipariş vericem taşındığımız yere şuan kargo ulaşmıyor yeni bir yer olduğu için bu kargo yurtdışından şubeye gelse şubeden bana geri dönüş yaparlarmı acaba ücretsiz kargo ile gelicek 24$ bir ürün
    acaba gümrükte v.s v.s bir sorun yaşanırmı emin olmak istiyorum

    Ürün link ​Lazer Diyot ​​​
  • 08-06-2019, 16:00:34
    #2
    Yeni gelen kanunla birlikte %18 kdv + %20 gümrük vergisi + 5,20 TL paketi açtıkları için vergi vererek alabilirsiniz.
  • 08-06-2019, 16:06:25
    #3
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni gelen kanunla birlikte %18 kdv + %20 gümrük vergisi + 5,20 TL paketi açtıkları için vergi vererek alabilirsiniz.
    ürün 141 lira olduğuna göre kdv ve gümrük vergisi ile %38 den 53 lira ortalama ödeme gerekiyor sanırım ?
  • 08-06-2019, 16:07:21
    #4
    CanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün 141 lira olduğuna göre kdv ve gümrük vergisi ile %38 den 53 lira ortalama ödeme gerekiyor sanırım ?
    %38 olarak hesapladıysanız o şekilde oluyor.
  • 08-06-2019, 16:07:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Worldwide urun ise PTT ile kapına gelir. Gumrukte sorun çıkmaz.

    TR olsa söylersin XX şubesinden alacam diyede yabancıya anlatamazsın onu. Kapina gelmesi daha iyi.
  • 08-06-2019, 16:22:38
    #6
    Backend Developer
    Rijndael adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Worldwide urun ise PTT ile kapına gelir. Gumrukte sorun çıkmaz.

    TR olsa söylersin XX şubesinden alacam diyede yabancıya anlatamazsın onu. Kapina gelmesi daha iyi.
    Kapıma gelmiyor yeni taşındığım yerde çogu kargo arazimiz dışında diye beni arıyor gidip şubeden alıyorum adresime gelmiyor
  • 08-06-2019, 16:23:33
    #7
    Çin zevkimiz vardı, onuda aldılar elimizden.......
  • 08-06-2019, 16:26:26
    #8
    Aldığınız ürün çok çabuk ısınıyor, max kullanım süresi 5-10 dk ve sonrasında soğumasını beklemeniz gerekiyor diye biliyorum
  • 08-06-2019, 16:33:13
    #9
    Backend Developer
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldığınız ürün çok çabuk ısınıyor, max kullanım süresi 5-10 dk ve sonrasında soğumasını beklemeniz gerekiyor diye biliyorum
    merak etmeyin soğutucu aliminyum levha fan v.s sorun yok 1.5w büyükderecede ısınmaz