• 07-06-2019, 21:57:41
    #10
    SanalDavetiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 0 derece ne işe yarayacak süs için niye takayım bir + sı olursa yarın gidip alırım.
    Hocam hem gözlerim ağrıyor dediniz diye soyledim öneri sadece aynı mazeretten gitim (0.75 0.75 astigmat çıktı 😂 siz bi gidin görünün sağlıklı insanında gidip 6 ayda bir kontrol olması gerek bence tavsiyedir sadece söylediğim şey
  • 07-06-2019, 22:28:06
    #11
    dinlendirici gözlük yazdır ışık kırıcı cam taktırabiliyorsun daha etkili oluyor
  • 08-06-2019, 00:01:28
    #12
    Hocam o 70 tl liklerden birşey olmaz. Yeşil bir gözlük camı kullanıyorum (normalde de gözlük kullanıyorum) sadece camına 400 tl para vermiştim ama 24 saat kesintisiz bilgisayar başında kalsam bile tık yok gözlerimde maaşallah kesinlikle tavsiye ederim.
  • 08-06-2019, 00:14:54
    #13
    Şu markadan var bende, gözlükçü bir tanıdığım verdi. Numarasız bu ve çok etkili gerçekten o rahatsızlık hissini ortadan kaldırıyor.

  • 08-06-2019, 02:52:10
    #14
    Daha önce burada belirtmiştim tekrar ekleyeyim;

    önce flux kesinlikle öneririm ; ilk başlarda alışması biraz zor geliyor ama daha sonra flux olmazsa olmazlarınız içinde yer alıyor

    ayrıca mutlaka bi göz doktoruna gidip muayene olun. Size bi numara çıkartır düşükte olsa o numaraya göre blue cam taktırın. Fiyatları 300 TL - 500 TL civarlarında ama inanın değiyor. Kendim kullanıyorum devamlı, şuan bu fotoğraftaki gözlüğü kullanıyorum. Çok memnunum.
    Linkini de ekliyorum giderseniz eğer mutlaka gittiğiniz gözlükçüye belirtin. Lazer ışığını kesen cam kalitelidir. Test ettirin gözlükçüye.

    Dinlendirici gözlük,rahatlatıcı gözlük,numarasız beni rahatlattı gibi şeyler yazmayın arkadaşlar böyle bişey yok.

    Gözlük takmak bi eksiklik değildir.(Sadece pc başında kullanıyorum)

    https://www.tamindir.com/windows/flux/

    http://www.frequencybluecut.com/

  • 08-06-2019, 02:55:30
    #15
    Gözlüğe felan gerek yok Flux'u indir hocam çok rahat edersin
  • 08-06-2019, 12:38:21
    #16
    flux yazmaya girdim çıkıyorum.