• 05-06-2019, 14:20:46
    #28
    yahu o pembe renk ne ayak?
  • 05-06-2019, 16:58:19
    #29
    Renkler bence çok iyi ama isimleri değişmesi gerekiyor yıllardır gold kafamızda mavi platin sarı silver yeşil diye kalmış r10 un özelliği zaten bu rankların bu renkte olması ama isimleri değişebilir diye düşünüyorum bir tezatlık var
  • 05-06-2019, 16:59:22
    #30
    Üyeliği durduruldu
    @mener; Artık seni yeşil görmek istemiyorum..
  • 05-06-2019, 17:04:30
    #31
    Mobilde ranklar gorunmuyor : )
  • 05-06-2019, 17:05:46
    #32
    Üyeliği durduruldu
    chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilde ranklar gorunmuyor : )
    isimler renkli
  • 05-06-2019, 17:07:09
    #33
    Fazla hormonlu bu rank
  • 05-06-2019, 17:19:30
    #34
    Kurumsal PLUS
    Sırf mavi renk için gold alan arkadaşlar var.

    Gold `u çok dillendirmeyin arada kim vurduya gidersiniz Benden uyarması
  • 05-06-2019, 18:45:57
    #35
    SharkWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mener; Artık seni yeşil görmek istemiyorum..
    Gümüş fiyatı tavan yapacak dediler, 12 senedir bekliyorum.
  • 05-06-2019, 19:24:32
    #36
    Biz zaten fakir rengi siyahız 🤪