Berlin Yaşıyor Mu (La Casa De Papel) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Berlin Yaşıyor Mu (La Casa De Papel)
18
●
637
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Berlin Yaşıyor Mu (La Casa De Papel)
1
2
3
03-06-2019, 16:55:42
#10
serhatitap
duygulandım
03-06-2019, 20:09:04
#11
lazzi
Berlin adamdır umarım yaşıyodur
03-06-2019, 20:12:55
#12
Gltekin
Hayır.
03-06-2019, 20:14:12
#13
caylakgirisimci
Tadında bırakmaları lazımdı diziyi.
03-06-2019, 20:18:42
#14
Sigma
Berlin en kötü hastalıktan ölmeli birde geri döndürürlerse iyice saçmalamış olacaklar
04-06-2019, 01:26:07
#15
MertcanK
İzlemeyenler için harika başlık olmuş. Tebrikler.
04-06-2019, 02:12:59
#16
ATKNU
Bol aksiyonlu bir yeni sezon daha olacak sanırım, merakla bekliyorum
Az kaldı nihayet.
04-06-2019, 05:27:09
#17
CHMedya
Üyeliği durduruldu
Flashback yaşama ihtimali yok, adamın içinden 500 tane mermi geçti her yer kan oldu
04-06-2019, 13:21:39
#18
PaLaCoRDa
Büyük ihtimalle karakter çok sevildiği için her bölümde bol bol flashback ile göreceğiz gibi. Öbür türlü kurtulma ihtimali yok gibi adam delik deşik oldu.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler