• 31-05-2019, 16:06:47
    #10
    fluerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vericeniz 19 20 lira para 100 lerce konu açıyorsunuz abi yapmayın. ya arkadaşınıza ona buna sorun bu ne rezillik. arkadaşım kbakma senin konuna yazdım mübarek gece hakkını helal et bakın şimdi ibadet , yardım. bunların gizlisi makbul derler değilmi açık açık kim ne yapmaya çalışıyor eşiniz dostunuz yok mu ? bu ramazanda gövde gösterisine dönüştü böyle şeyler. yine söylüyorum konu sahibi arkadaşın konusunda patladım kendisinden özür diliyorum HAYIRLI KANDİLLER
    Arkadaşım sen beni tanımadan neden önyargılı oluyorsun? Yurtdışındayım burda yardıma muhtaç birisi yok. Ayrıca kime ne gövde gösterisi yapıcam.ki kaldıki benim vereceğim fitrenin ne kadar olduğunu nerden biliyorsun? 20-30 TL para versem zaten burdan konu açmam. Bir bitmediniz. Herşeyi bir siz biliyorsunuz!

    Çok fazla klavyeni yorma, düşüncenide bırak gövde gösterisi yapanlara git yap. 10 senedir bu forumdayım 1 tane bu tip konu açmışlığım yok.
  • 31-05-2019, 16:13:19
    #11
    DuggacONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım sen beni tanımadan neden önyargılı oluyorsun? Yurtdışındayım burda yardıma muhtaç birisi yok. Ayrıca kime ne gövde gösterisi yapıcam.ki kaldıki benim vereceğim fitrenin ne kadar olduğunu nerden biliyorsun? 20-30 TL para versem zaten burdan konu açmam. Bir bitmediniz. Herşeyi bir siz biliyorsunuz!

    Çok fazla klavyeni yorma, düşüncenide bırak gövde gösterisi yapanlara git yap. 10 senedir bu forumdayım 1 tane bu tip konu açmışlığım yok.
    kadir gecesi kalbini kırayım mı istiyorsun yoksa gerçekten ne okuduğunu anlamadın mı idrak etemk istemiyorusun.
    sen bi bitmedinzi diyorsun illaki laf sokayım diyorsun git ramazan kolisial bı kadar mı ? basit düşünemiyorsun. gelmişsin burda fitre diyorsun.. üstüne basa basa seninle alakalı olmadığını ve başlığın bir çok benzerinin açıldığını yardım edecekseniz bu şekilde etmemenizi söyledim. bu yardım değil gösteriştir. sen ya da bir başkasıfark etmiyor. hele bu kelimelerden sonra bi bitmediniz felan asıl siz bitmediniz. !!

    Alıntı
    Yurtdışındayım burda yardıma muhtaç birisi yok



    bana aşıı derecede komik geldi dünyanın her yerinde aç evsiz sokakta yaşayan insan var traji komik bir cevap. bi bitmediniz ya la..!!




    çok lazımsa..ben yıllardır kurumun içindeyim. buyur.bi bitmediniz ya la.. !
  • 31-05-2019, 16:40:03
    #12
    Valla benim de ihtiyacım var bana da gönderebilirsiniz. Yeni evlendim borç harç /)
  • 31-05-2019, 16:47:03
    #13
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla benim de ihtiyacım var bana da gönderebilirsiniz. Yeni evlendim borç harç /)
    Dalga mı geçiyorsunuz hocam?
  • 31-05-2019, 17:04:30
    #14
    Dalga geçilecek konu mu
  • 31-05-2019, 18:04:13
    #15
    Bizim hanımın arkadaşı kanser teşhisi konulmuştu bu yıl ki tutarları o arkadaşa elden teslim ettik. Hiç bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum gerçek kişiye ulaştırdığım için.