• 26-05-2019, 00:26:51
    #10
    Yok hocam mağazanın benimle ilgisi yok, kendim yaptırdım ve çok hoşuma gittiği için referansı oldum.
  • 26-05-2019, 00:31:48
    #11
    forumda boyle bir hizmet veren arkadaş vardı seni seviyor videosu adli bı konuydu yanlıs hatırlamıyorsam

    buldum : https://www.r10.net/alisveris-bolumu...cekiyoruz.html
  • 26-05-2019, 02:21:36
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Toplandık ama konuyu göremedik dostum