• 24-05-2019, 09:56:02
    #1
    Son zamanlar da forum da yapılan çekilişler ve kampanyalı tesbih satışları hakkında bir şeyler yazmak istedim.

    Bir ihaleye girip tesbihi aldım.
    Tesbih açıklama da orjinal ateş kehribarı ve 925 ayar olduğu söylendi.
    Tesbih geldi fakat ne gümüştü, ne de orjinal.

    Bunu önce kuyumcuya götürdüm, gümüş değil dediler bir kaç tane gezdim.
    Sonra izmir de bulunan tesbihçiler var Çankaya da izmir'de oturan varsa bilirler. Onlar da orjinal değil dediler.

    Yani demek istediğim alırken dikkat edin. Ben şikayet konusu da açmadım ama uyarmak babında bu konuyu sizlerle paylaşıyorum. Ürün alırken sorgulayın.
  • 24-05-2019, 09:59:15
    #2
    şikayet konusu açmayarak ve satıcıyı ifşa etmeyerek forumdaki diğer kullanıcılara zarar veriyorsunuz. bence şikayet konunuzu açın ürünü iade edin - trade verin paranızı geri alın derim. böylece diğer üyeler için ve sizin için daha güvenli bir forum ortamı olur. mesela sizden önce birisi bunu fark etmiş ve - trade verip konu açarak ifşa etmiş olsaydı siz belki de satın almayacaktınız.
    • adkreatif
    • Golsime
    • GrafikLazim
    adkreatif, Golsime ve GrafikLazim bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 24-05-2019, 10:00:40
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayet konusu açmayarak ve satıcıyı ifşa etmeyerek forumdaki diğer kullanıcılara zarar veriyorsunuz. bence şikayet konunuzu açın ürünü iade edin - trade verin paranızı geri alın derim. böylece diğer üyeler için ve sizin için daha güvenli bir forum ortamı olur. mesela sizden önce birisi bunu fark etmiş ve - trade verip konu açarak ifşa etmiş olsaydı siz belki de satın almayacaktınız.
    Kişi şuan forum dışı banlandı sanırım. Sebebini bilmiyorum ama diğer satıcıların da öyle olduğunu düşünüyorum.
    Bakın bu konu ciddi bir konu diğer arkadaşları da bu yüzden uyarıyorum verdiğim para yüksek bir para değildi fakat konu içeriği ile gelen ürün arasında da dağlar kadar fark oluyor.
  • 24-05-2019, 10:01:43
    #4
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlar da forum da yapılan çekilişler ve kampanyalı tesbih satışları hakkında bir şeyler yazmak istedim.

    Bir ihaleye girip tesbihi aldım.
    Tesbih açıklama da orjinal ateş kehribarı ve 925 ayar olduğu söylendi.
    Tesbih geldi fakat ne gümüştü, ne de orjinal.

    Bunu önce kuyumcuya götürdüm, gümüş değil dediler bir kaç tane gezdim.
    Sonra izmir de bulunan tesbihçiler var Çankaya da izmir'de oturan varsa bilirler. Onlar da orjinal değil dediler.

    Yani demek istediğim alırken dikkat edin. Ben şikayet konusu da açmadım ama uyarmak babında bu konuyu sizlerle paylaşıyorum. Ürün alırken sorgulayın.
    kimden aldiginizi veya aldiginiz konu linkini paylasirsaniz diger alacak arkadaşlar icin faydali olur
  • 24-05-2019, 10:06:20
    #5
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişi şuan forum dışı banlandı sanırım. Sebebini bilmiyorum ama diğer satıcıların da öyle olduğunu düşünüyorum.
    Bakın bu konu ciddi bir konu diğer arkadaşları da bu yüzden uyarıyorum verdiğim para yüksek bir para değildi fakat konu içeriği ile gelen ürün arasında da dağlar kadar fark oluyor.
    Banlansada bence - ticaret puanı verin en azından banı açılırsa diğer ticaret yapacak arkadaşlar için bilgi olur.
  • 24-05-2019, 10:06:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişi şuan forum dışı banlandı sanırım. Sebebini bilmiyorum ama diğer satıcıların da öyle olduğunu düşünüyorum.
    Bakın bu konu ciddi bir konu diğer arkadaşları da bu yüzden uyarıyorum verdiğim para yüksek bir para değildi fakat konu içeriği ile gelen ürün arasında da dağlar kadar fark oluyor.
    hocam link paylasin siz banlida olsa , Ayrica ben @uzmanweb1; Abimden aliyorum Vede Dedigi hep dogru Hic yaniltmadi veya @ankaratesisat; Da ayni sekilde Tanidigim Alim yapti Dediginde Yaniltmiyor , Bence o bir kisiyi herkese Yaymayin hocam Sonucta herkes ayni degil ve Bir olamaz diye dusunuyorum
  • 24-05-2019, 10:17:43
    #7
    Hocam şunu belirtmek isterim, piyasada satılan ateş ve sıkma kehribarlar parakende fiyatı genelde 60-200 TL arasındadır. Toptan olarak gümüşsüz hali 15-20 TL ye alınabiliyor. Bir de uzun kral zincir alıp, gümüş takıp 50-150 TL arasında satıyorlar.

    Eğer aldığınız toz kehribar değilse, kimse ateş kehribarın sahtesini yapmakla uğraşmaz. Bu arada adı kehribar. Ham maddesi katalin denilen bir çubuk. İnternetten katalin çubuk diye aratabilirsiniz.

    Has kehribarlar Damla Kehribar diye geçmektedir. Sıkma ve Ateş kehribarların gerçek Damla kehribar ile alakası yoktur.

    Damla kehribarlarında 3-5 çeşiti vardır. Ukrayna Kral Damla, Ukrayna Kraliçe Damla, Su Altı Damlası. Bu tesbihlerde gram olarak satılmaktadır. Gramı 7-10$ arasındadır.

    Ayrıca bir de bu damlaların en yeni olanı Polonya Damla vardır. Polonya damlalar ucuzdur. Çünkü daha tam kehribar haline gelmeden toplanıp, tesbih olarak yapılmaktadır.

    Yani aldığınız tesbihin gümüşü alpaka olabilir, fakat kendisi gerçekten ateş kehribar da olabilir. Zaten fiyatları ucuz. Bu ateş kehribarın da orjinal olup olmadığını normal gümüşçü ve tesbihçiler anlamaz. Bir çoğu anlamıyor.
  • 24-05-2019, 10:27:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar orjinal kehribarı 100-200 liraya alamazsınız. Fenol denilen kimyasal madde kullanılıyor. Gerçek kehribar (Damla Kehribar) yani fabrikasyon olmayan, her bir tanesinin boyutu farklıdır. Ayrıca suya atıldığı zaman suyun üstünde duruyor. Burada satılan tesbihlerin, orjinal diye satılanların, maaliyeti 25-30 tl toptanı var.
  • 24-05-2019, 10:29:37
    #9
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten bu tesbihcilerin çoğu öyle. elde kalmış 5 tl lik tesbihleri toplayıp mezat yapıyorlar güya. 5 tl lik tesbihi 50tl ye kakala. günde 40 tl kazansa yeter.
    yeni tosuncuk bunlar küçük yollu yoluyorlar milleti.
    Öncelikle tosuncuk sensin. Seni report edecem. 5 TL lik tesbihmis. Biz şimdiye kadar kimseye sahte tespih satmadık. Traderime bakıp alan kişilere sorabilirsiniz. Bı halttan anlamadiginiz aşikar. Konularimiza bakarsanız Gümüş se gümüş, ALPAKA ise alpaka diye belirtiyoruz. Bir tane üç kağıtçı yüzünden herkesi karalayamassiniz. O dediğiniz kişiyi de biliyorum ayrıca. Örneğin bi webmaster sizi dolandırdı. Tüm webmasterlar *********** mi oluyo. Lafiniza dikkat edin biraz.