• 18-05-2019, 03:13:35
    #10
    Geçmiş olsun hocam . Tez zamananda bulunur inşallah
  • 18-05-2019, 03:15:55
    #11
    Her şeyi geçtim arkadaşınızın " annem izin vermiyor gelemeyeceğim " demesine takıldım.. Kaç yaşında bu arkadaşınız 6 veya 7 mi? Hayır ortada küçük bir durum yok ve ciddi bir durum var. Kalkıp elinden geleni arkasına koymaması gereken bir durumda hiçbir zaman akla gelmeyecek bir bir cevap vermesi ilginç.. Hani kişiliği sürekli böyle mi orasını bilmiyorum artık
  • 18-05-2019, 03:26:24
    #12
    Hocam çok geçmiş olsun çok üzüldüm vardır bir hayır demeniz gerekiyor
  • 18-05-2019, 07:07:25
    #13
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyi geçtim arkadaşınızın " annem izin vermiyor gelemeyeceğim " demesine takıldım.. Kaç yaşında bu arkadaşınız 6 veya 7 mi? Hayır ortada küçük bir durum yok ve ciddi bir durum var. Kalkıp elinden geleni arkasına koymaması gereken bir durumda hiçbir zaman akla gelmeyecek bir bir cevap vermesi ilginç.. Hani kişiliği sürekli böyle mi orasını bilmiyorum artık
    Demekki yaşları küçük hocam Arkadaşların. 15-16 yaşlarından normal.(bilmiyorum yaşlarını ama öyledir muhtemelen)
    geçmiş olsun kardeşim her şerde bir hayır vardır. Sana ders olsun bir dahakine daha dikkatli korursun. Giden 1000 liralık malsa seni ileride 10.000 TL zarar etmenden kurtardı belki sıkma canını
  • 18-05-2019, 07:32:44
    #14
    Gecmus olsun hocam.gps taksaydin keske
  • 18-05-2019, 08:41:59
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah yardımcın olsun hocam, bir motosiklet sahibi olarak cidden çok üzüldüm adına.
  • 18-05-2019, 09:25:05
    #16
    jackspow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahçenizin etrafına dikenli tel falan çektirseydiniz keşke. En azından rahat girip çalamazlardı.
    Kapıdan girdiğini söylüyor arkadaş hocam yanlış anlamadıysam.
  • 18-05-2019, 16:59:23
    #17
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyi geçtim arkadaşınızın " annem izin vermiyor gelemeyeceğim " demesine takıldım.. Kaç yaşında bu arkadaşınız 6 veya 7 mi? Hayır ortada küçük bir durum yok ve ciddi bir durum var. Kalkıp elinden geleni arkasına koymaması gereken bir durumda hiçbir zaman akla gelmeyecek bir bir cevap vermesi ilginç.. Hani kişiliği sürekli böyle mi orasını bilmiyorum artık
    Arkadaş 31 yaşında, bazı insanlar zor gününde belli olurmuş..

    Ve yine insanlara iyilik yaptığım için pişman olduğum gündü .
  • 18-05-2019, 17:40:15
    #18
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş 31 yaşında, bazı insanlar zor gününde belli olurmuş..

    Ve yine insanlara iyilik yaptığım için pişman olduğum gündü .
    Bazen 15-20 yıldır "tanıdığın insanları" sadece 2 dakika içerisinde "çok yanlış tanıdığını" anlayabiliyorsun ya aslında hayatın en güzel tarafı bu..