ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş 31 yaşında, bazı insanlar zor gününde belli olurmuş..

Ve yine insanlara iyilik yaptığım için pişman olduğum gündü .
Bazen 15-20 yıldır "tanıdığın insanları" sadece 2 dakika içerisinde "çok yanlış tanıdığını" anlayabiliyorsun ya aslında hayatın en güzel tarafı bu..