• 10-05-2019, 22:47:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar toplu mail nasıl atarız, mail l istemize 10k kişiye göndermek için ücretsiz en iyi alternatif nedir ?
  • 10-05-2019, 23:06:17
    #2
    Platin üye
    Bir kerelik sembolik bir ücret öderseniz, sürekli kullanabileceğiniz ücretsiz ve sınırsız bir sistem kurarım.

    Konum:
    https://www.r10.net/is-arayanlar/197...zli-sonuc.html
  • 10-05-2019, 23:13:47
    #3
    1000 tlye size ait mail sunucusu ve toplu mail gönderebileceğiniz bir panel verebilirim. ücretsiz uygulamalarla bir gelişme kaydedemezsiniz.