• 01-05-2019, 00:20:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba. Bugün en erken otobüsle Ankaraya gitmem gerekiyordu ve internetten her firmaya tek tek bakarak en erken otobüsü Ak Turizmde buldum. Bileti firmanın sitesinden internet üzerinden aldım. Terminale geldim ve internetten bilet aldığımı ve biletimin yazdırılmasını rica ettim.

    Firma yazıhanesinde buşunan personelin cevabı: internet üzerinden almayın bileti biz nerden bilcez sizin gittiğinizi geldiğinizi. Ayrıca o otobüs Bursaya gidiyor ya Ankaraya uğramazsa?
    Ben: İnternet üzerinde firmanın kendi sitesinde otobüsün Ankaraya gittiği oradanda Bursaya gittiği yazıyor beyefendi.

    Personel: internette yazana ne bakıyorsun?



    Bu şekilde bir konuşma geçti burada uzatmak istemedim. Diyeceğim o ki biletimi yazıhaneden istemesem belki otobüs buraya uğramayacaktı bile. Siz siz olun adam akıllı firmalardan bilet alın.



    Tüm emekçilerimizin ve işçilerimizin, işçi ve emekçiler bayramını tebrik ederim.
  • 01-05-2019, 00:23:13
    #2
    Terminaldekilerin hepsi böyle
    Firmaya o terminal şubesini ve personelini şikayet edin alsın dersini aynı şey benimde başıma gelmişti geçmiş olsun
  • 01-05-2019, 11:11:16
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba. Bugün en erken otobüsle Ankaraya gitmem gerekiyordu ve internetten her firmaya tek tek bakarak en erken otobüsü Ak Turizmde buldum. Bileti firmanın sitesinden internet üzerinden aldım. Terminale geldim ve internetten bilet aldığımı ve biletimin yazdırılmasını rica ettim.

    Firma yazıhanesinde buşunan personelin cevabı: internet üzerinden almayın bileti biz nerden bilcez sizin gittiğinizi geldiğinizi. Ayrıca o otobüs Bursaya gidiyor ya Ankaraya uğramazsa?
    Ben: İnternet üzerinde firmanın kendi sitesinde otobüsün Ankaraya gittiği oradanda Bursaya gittiği yazıyor beyefendi.

    Personel: internette yazana ne bakıyorsun?



    Bu şekilde bir konuşma geçti burada uzatmak istemedim. Diyeceğim o ki biletimi yazıhaneden istemesem belki otobüs buraya uğramayacaktı bile. Siz siz olun adam akıllı firmalardan bilet alın.



    Tüm emekçilerimizin ve işçilerimizin, işçi ve emekçiler bayramını tebrik ederim.
    Firma odaklı değilde, o kişi odaklı gelmiş sana. Bende Star Batman'dan bilet alırım hep. İnternette 45 TL. Terminalde adamlar 50 TL satıyor. Amaçları 5-10 TL daha fazla kar etmek için. Bazen anlamayana 45 TL lik bileti 60 TL diyor. Kime giydirebilirse mantık öyle. Terminalde genelde simsarlar bağırıyor onlar daha fazla paraya satıyor.
  • 01-05-2019, 11:48:23
    #4
    Bunun firmanın kalitesiyle veya eskiliği ile alakası yok. Metro Turizm android uygulamasından Kargı-İstanbul bilet aldım. Bayram dönüşü. Bi geldim firma ortada yok yani yeri 4 ay önce kapatmışlar osmancıkta hizmete devam ediyor e bizim bilet, paranızı iade ederiz (dövermisin sövermisin) Allah'tan bilet bulduk da döndük istanbula.
  • 01-05-2019, 12:52:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun firmanın kalitesiyle veya eskiliği ile alakası yok. Metro Turizm android uygulamasından Kargı-İstanbul bilet aldım. Bayram dönüşü. Bi geldim firma ortada yok yani yeri 4 ay önce kapatmışlar osmancıkta hizmete devam ediyor e bizim bilet, paranızı iade ederiz (dövermisin sövermisin) Allah'tan bilet bulduk da döndük istanbula.
    webakademi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma odaklı değilde, o kişi odaklı gelmiş sana. Bende Star Batman'dan bilet alırım hep. İnternette 45 TL. Terminalde adamlar 50 TL satıyor. Amaçları 5-10 TL daha fazla kar etmek için. Bazen anlamayana 45 TL lik bileti 60 TL diyor. Kime giydirebilirse mantık öyle. Terminalde genelde simsarlar bağırıyor onlar daha fazla paraya satıyor.
    bykanokan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde bunlar personel ile alakalı sorunlar. Benzer durum benimde başıma geldi bileti açığa aldırdım. Personeli firmaya şikayet ettim ertesi gün firma yetkilileri beni aradı bende durumu anlattım sonra kendi aralarında ne yaptılar bilmiyorum
    Yok hocam ya firmayla ilgisi var. Kamilkoçta hiç böyle olmuyor.
  • 01-05-2019, 14:30:02
    #6
    Gecmis olsun hocam
  • 02-05-2019, 00:43:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmis olsun hocam
    Çok teşekkür ederim.
  • 02-05-2019, 04:44:20
    #8
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam ya firmayla ilgisi var. Kamilkoçta hiç böyle olmuyor.
    Pamukkale tavsiye ederim hocam birdahaki sefere daha iyisini bulamazsiniz
  • 02-05-2019, 05:52:05
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam firmanın ismini ilk kez duydum genelde ya pamukkale yada anadolu tercih ediyorum size de tavsiye ederim