Şu Hata Yüzünden Kafayı Yiycem :( :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şu Hata Yüzünden Kafayı Yiycem :( :(
12
●
507
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Şu Hata Yüzünden Kafayı Yiycem :( :(
1
2
23-04-2019, 14:20:56
#1
fikiralemi
Merhaba arkadaşlar aylardır kullandığım program artık açılmıyor ve bu hatayı veriyor
internette çözümleri baktım ama bulamadım yardımcı olabilecek biri var mı acaba teşekkürler
Continue'ye basınca birşey olmuyor program çalışmıyor
23-04-2019, 14:24:06
#2
bilgicinitr
Net framework yukle oyle dene hocam
23-04-2019, 14:25:15
#3
netapidll
fikiralemi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar aylardır kullandığım program artık açılmıyor ve bu hatayı veriyor
internette çözümleri baktım ama bulamadım yardımcı olabilecek biri var mı acaba teşekkürler
Continue'ye basınca birşey olmuyor program çalışmıyor
details kısmını paylaşın, muhtemelen framework eksikliğinden yapıyor google'a "microsoft .net framework" yazıp yeniden kurun bilgisayarınıza bilgisayarı resetleyip proğramı açın çalışacaktır.
23-04-2019, 14:25:24
#4
anilkoc
Üyeliği durduruldu
Vcredist_x86 indirmeyi denermisiniz hocam ben o şekilde düzeltmiştim böyle bir hatayı
23-04-2019, 14:41:21
#5
fikiralemi
netapidll adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
details kısmını paylaşın, muhtemelen framework eksikliğinden yapıyor google'a "microsoft .net framework" yazıp yeniden kurun bilgisayarınıza bilgisayarı resetleyip proğramı açın çalışacaktır.
anilkoc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vcredist_x86 indirmeyi denermisiniz hocam ben o şekilde düzeltmiştim böyle bir hatayı
23-04-2019, 14:43:49
#6
netapidll
fikiralemi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
BURADAN
indirin kurun , bilgisayarı yeniden başlatıp proğramı çalıştırın sorun kalmayacaktır.
23-04-2019, 14:52:25
#7
fikiralemi
bilgicinitr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Net framework yukle oyle dene hocam
PC'den tamamen kaldırıp tekrar yükselrsem pc ye sorun yaratır mı
netapidll adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
BURADAN
indirin kurun , bilgisayarı yeniden başlatıp proğramı çalıştırın sorun kalmayacaktır.
Hocam yukarıdaki 2. ekran grüntüsü ile aynı hatayı veriyor zaten PC de son sürüm kurulu diyor
burdan neyi silip geri yükleyebilirim
24-04-2019, 16:59:15
#8
fikiralemi
sorun güncel arkadaşlar
24-04-2019, 17:10:19
#9
Scacrow
visual 32 bit ve 64 bit aynı anda yüklü görünüyor. 2010 visual çakışıyor olabilir ikisini de kaldırıp x86 olanı indirin düzelecektir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler