• 18-04-2019, 21:16:57
    #1
    Kargo firmaları personelleri n11'den ne aldığımızı görebiliyor mı sistemden?
  • 18-04-2019, 21:18:34
    #2
    Hayır göremez.
  • 18-04-2019, 21:21:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayır.
  • 18-04-2019, 21:24:32
    #4
    Faturayı genelde kargo poşetin üzerine yapıştıranlar var onun için içindeki ürünü biliyorlar bir çok firmada böyle