Herkese selamlar.
Arkadaşımın apple hesabından sürekli olarak yetkili kişi tarafından para çekiliyor.Arkadaşım, parayı izinsiz çeken kişiye yetkiyi önceden kendisi vermiş. Yani bu işi yapan kişiyi biliyoruz ama birşey yapamıyoruz. Apple'ı aradığımız zaman ise diğer kişinin onayı olmak zorunda diye bize geri dönüş sağlıyor. Bu konuyla ilgili neler yapabiliriz? Ödeme yöntemi olarak kredi kartı kullanmıyor,direk arkadaşımın faturasına yansıtıyor.
Apple Hesabından Para Çekiliyor - Yardıma İhtiyaç Var
1
●223