• 16-04-2019, 22:23:39
    #1
    Merhaba arada sırf meraktan alim satım konulara bakıyorum konuya bütcelerini yazmadan uçuk fiyat verenler yazmasın yazmışlar
    Kardeşim sen 100 tl lik işi 30 tl ye yaptırmak istiyorsun o işi yapanlarda 100 tl dediklerinde uçuk fiyat vermiş sayıyor
    Hangi mantık ile konu açıyorlar anlamış değilim
    Bütcen düşükise yaz konuya 30 tl bütcem var bu işi yapbilicek birisi varmı diye
  • 16-04-2019, 22:24:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    DH ölücülerinden hallice
  • 16-04-2019, 22:27:51
    #3
    ucuz etin yahnisi yavan olur,
    ucuz işin şikayeti bol olur,
    verme uçuk fiyat fişlenirsin
    alma küçük fiyat şişlenirsin.
    aşık zartnet vuru saza,
    hey de bre hey...
  • 16-04-2019, 22:37:29
    #4
    iki yönlü bakın sizde olaya 5 liralık ise 100 tl diyene de laf söyleyin siz kendi açınızdan bakıp kendi açınızdan yorumluyorsunuz. İki tarafta en iyi fiyat için teklif bulmak ister. siz tek tarafla iş hallediyrosunuz siz 100 tl dediğinzide 50 tl lik yapandan daha iyi bir iş mi yapacaksınız belki 50 tl sizden iyi olacak.
  • 16-04-2019, 22:43:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Olaya hep satici gozuyle bakmayin

    Ayni verdigim ilana hem 500 hem 4.750 TL teklif geliyor

    Var mi Bunun aciklamasi )

    Not: 500 veren arkadas tam istedigim gibi bir isi 4*4 luk yaparak teslim etti ayrica
  • 16-04-2019, 22:46:26
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki yönlü bakın sizde olaya 5 liralık ise 100 tl diyene de laf söyleyin siz kendi açınızdan bakıp kendi açınızdan yorumluyorsunuz. İki tarafta en iyi fiyat için teklif bulmak ister. siz tek tarafla iş hallediyrosunuz siz 100 tl dediğinzide 50 tl lik yapandan daha iyi bir iş mi yapacaksınız belki 50 tl sizden iyi olacak.
    hocam anlaşma yapılır ona sözüm yok ama konuya bütce belirtmeden örnek veriyorum 100 tane forma copi paste içerik girilecek ve formlarıda işi alan kişi bulacak bu iş için 25 tl teklif verdiğimde neyaptın ya fiyatı uçurdun diyor adam senin bütcen ne diyorum 10 tl diyor. tanesi 10 krş
  • 16-04-2019, 22:57:29
    #7
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam anlaşma yapılır ona sözüm yok ama konuya bütce belirtmeden örnek veriyorum 100 tane forma copi paste içerik girilecek ve formlarıda işi alan kişi bulacak bu iş için 25 tl teklif verdiğimde neyaptın ya fiyatı uçurdun diyor adam senin bütcen ne diyorum 10 tl diyor. tanesi 10 krş
    Kardeşim ticaret bu ne senin fiyatına ne karşı tarafın fiyatına laf etme gibi bir durum olamaz. Senin fiyatın 25 ise o senin fiyatın yaptıran adamın fiyatı da 10 ise 10 dur. yani her malın bir kör alıcısı vardır. İki tarafta haklı ik tarafta kendi çıkarını düşünür.
  • 16-04-2019, 23:04:18
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim ticaret bu ne senin fiyatına ne karşı tarafın fiyatına laf etme gibi bir durum olamaz. Senin fiyatın 25 ise o senin fiyatın yaptıran adamın fiyatı da 10 ise 10 dur. yani her malın bir kör alıcısı vardır. İki tarafta haklı ik tarafta kendi çıkarını düşünür.
    hocam dusunsun cikarini ama konusunada yazsin 10 vere bilirim diye 30 saat isi anlatip fiyat bu demesinler
  • 16-04-2019, 23:05:58
    #9
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dusunsun cikarini ama konusunada yazsin 10 vere bilirim diye 30 saat isi anlatip fiyat bu demesinler
    şöyle bir durum var fiyat toplama mantığıda var 10 tl bütçesi var 10 teklif geldi %50 20 tl gerisi yüksek bu tip durumları da düşünmek gerek. Dediğim gibi her iki tarafta maksimum çıkar saglamak için iş yapar ticaret sonuçta.