Merhaba arada sırf meraktan alim satım konulara bakıyorum konuya bütcelerini yazmadan uçuk fiyat verenler yazmasın yazmışlar
Kardeşim sen 100 tl lik işi 30 tl ye yaptırmak istiyorsun o işi yapanlarda 100 tl dediklerinde uçuk fiyat vermiş sayıyor
Hangi mantık ile konu açıyorlar anlamış değilim
Bütcen düşükise yaz konuya 30 tl bütcem var bu işi yapbilicek birisi varmı diye
Uçuk fiyat veren yazmasın
10
●438
- 16-04-2019, 22:37:29iki yönlü bakın sizde olaya 5 liralık ise 100 tl diyene de laf söyleyin siz kendi açınızdan bakıp kendi açınızdan yorumluyorsunuz. İki tarafta en iyi fiyat için teklif bulmak ister. siz tek tarafla iş hallediyrosunuz siz 100 tl dediğinzide 50 tl lik yapandan daha iyi bir iş mi yapacaksınız belki 50 tl sizden iyi olacak.
- 16-04-2019, 22:46:26hocam anlaşma yapılır ona sözüm yok ama konuya bütce belirtmeden örnek veriyorum 100 tane forma copi paste içerik girilecek ve formlarıda işi alan kişi bulacak bu iş için 25 tl teklif verdiğimde neyaptın ya fiyatı uçurdun diyor adam senin bütcen ne diyorum 10 tl diyor. tanesi 10 krşMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2019, 22:57:29Kardeşim ticaret bu ne senin fiyatına ne karşı tarafın fiyatına laf etme gibi bir durum olamaz. Senin fiyatın 25 ise o senin fiyatın yaptıran adamın fiyatı da 10 ise 10 dur. yani her malın bir kör alıcısı vardır. İki tarafta haklı ik tarafta kendi çıkarını düşünür.fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2019, 23:04:18hocam dusunsun cikarini ama konusunada yazsin 10 vere bilirim diye 30 saat isi anlatip fiyat bu demesinlerMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2019, 23:05:58şöyle bir durum var fiyat toplama mantığıda var 10 tl bütçesi var 10 teklif geldi %50 20 tl gerisi yüksek bu tip durumları da düşünmek gerek. Dediğim gibi her iki tarafta maksimum çıkar saglamak için iş yapar ticaret sonuçta.fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle