• 13-04-2019, 10:47:05
    #1
    Geçen gün Bim'de Stanley termoslar uygun fiyata satılıyordu.
    Fakat birçok insan bim'e gittiğinde bu termoslardan bulamamıştı, çünkü satıcı hemen tükendiğini söylüyordu.

    Şurada görüyoruz ki, işin gerçeği öyle değilmiş.

    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...83026497/detay
    https://eksiup.com/cf593d0b8357
  • 13-04-2019, 10:54:20
    #2
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün Bim'de Stanley termoslar uygun fiyata satılıyordu.
    Fakat birçok insan bim'e gittiğinde bu termoslardan bulamamıştı, çünkü satıcı hemen tükendiğini söylüyordu.

    Şurada görüyoruz ki, işin gerçeği öyle değilmiş.

    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...83026497/detay
    https://eksiup.com/cf593d0b8357
    Doğru bir olaysa son sattığı ürün olur.
  • 13-04-2019, 10:57:25
    #3
    Yönetici maaşları düşük heralde, şu ürünü satmaya kadar düştüyse
  • 13-04-2019, 10:58:51
    #4
    rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru bir olaysa son sattığı ürün olur.
    Umarım doğru değildir.
  • 13-04-2019, 11:07:25
    #5
    Hocam genelde bu tarz marketlerde çalışanlar internetin gelişmesiyle de böyle yapıyor

    termos kaça satılıyordu normalde bimde
  • 13-04-2019, 11:08:31
    #6
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam genelde bu tarz marketlerde çalışanlar internetin gelişmesiyle de böyle yapıyor

    termos kaça satılıyordu normalde bimde
    149 tl'den satışa çıkmıştı.
  • 13-04-2019, 11:08:40
    #7
    Marketlerde çalışanlara verilen maaşlar çok düşük gayet normal ve ayrıca bende daha önce a101 de çalıştım sorun yok yöneticiler kimin satın aldığına bakmıyor satılsın yeter
  • 13-04-2019, 11:10:26
    #8
    En tepeden, en dibe herkes çakallık peşinde.
  • 13-04-2019, 11:10:43
    #9
    şu var normal 180 tl bim çalışan alır kendisi üzerine kar koyar satar buna kimse bir şey diyemez