• 05-04-2019, 17:08:30
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Online alışveriş alışkanlıklarımızla ilgili ufak bir araştırma yapmaktayım. Eğer katkı sağlayabilirseniz mutlu olurum

    https://forms.gle/W38WsdzHxdBiokUG7

    Katkı sağlayan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum
  • 05-04-2019, 17:10:11
    #2
    Merhaba hocam, bunun için Google form oluşturursanız çok daha iyi olur bence, daha kolayca analiz edebilirsiniz datanızı. Ben yine de cevaplayayım karar size ait.

    İnternetten ayakkabı alıyorum, %95 spor ayakkabı kategorisinde oluyor. Aldığım internet sitesi de değişiyor kampanyalar göre fakat genellikle firmaların internet sitesi oluyor. Pazaryerleri değil yani.
  • 05-04-2019, 17:11:34
    #3
    MustafaCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, bunun için Google form oluşturursanız çok daha iyi olur bence, daha kolayca analiz edebilirsiniz datanızı. Ben yine de cevaplayayım karar size ait.

    İnternetten ayakkabı alıyorum, %95 spor ayakkabı kategorisinde oluyor. Aldığım internet sitesi de değişiyor kampanyalar göre fakat genellikle firmaların internet sitesi oluyor. Pazaryerleri değil yani.
    Öneriniz için çok teşekkür ederim hocam. Hemen form oluşturuyorum
  • 05-04-2019, 17:22:39
    #4
    Evet
    Spor
    Flo
  • 05-04-2019, 17:31:33
    #5
    Grafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öneriniz için çok teşekkür ederim hocam. Hemen form oluşturuyorum
    Ben teşekkür ederim, form üzerinden de yanıtımı gönderdim.
  • 07-04-2019, 01:04:50
    #6
    Katılım sağlayan tüm arkadaşlara teşekkür ederim
  • 07-04-2019, 01:08:18
    #7
    Katıldım. Fiyatları da Akakce ve Cimri’den kontrol etmeden almam, ankete yazmayınca içimde kaldı.
  • 07-04-2019, 01:20:19
    #8
    e burada tek soru var
  • 07-04-2019, 03:48:10
    #9
    cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e burada tek soru var
    Hayır dediğinizde anket sonlanıyor hocam
    Eğer internet alışveriş sağlıyor iseniz "Evet" dediğinizde diğer sorulara geçiş yapıyorsunuz.

    Hem bu şekilde fazla zamanınızıda almamış oluyoruz