Hocamm açıkçası İş bankasından daha önce memnun kalmadım. Kredi kartını kullandım, yasak olmasına rağmen kart aidatı aldılar. Hiçbir türlü iade alamadım.
Hocam şahsen benden de aldılar ama takmadım. Oturduğum eve yakın 4 ATM ve 1 şubeleri var. Arabaya binmeden her türlü işlerimi hallediyorum. Benzinin litresi 7 TL, Enpara hesabım olsa en yakın ATM'si 20 km ötede. Tabii Enpara bunun kılıfını da hazırlamış, neymiş her ATM benimmiş. Limiti tırnak içinde vermeli tabii. Benimki naçizane bir öneri üstadım, para senin paran nereye koymak istersen. Sizin yerinizde olsam Bitcoin yapar bir A4 kağıda bastırırım tabi, orası ayrı

))