• 04-04-2019, 19:30:09
    #2
    Ne güzel memleket beşiktaş galatasaray ve şimdi fenerbahçe hayırlı işler
  • 04-04-2019, 19:31:59
    #3
    Bu yönetim hâlâ hangi yüzle taraflardan destek talep ediyor anlamış değilim.
  • 04-04-2019, 19:34:11
    #4
    Önce çöp futbolcular bağış yapsın sonra taraftardan istesinler. Milyon dolarlık eşşekler lüks hayat yaşayacaklar diye insanlar çoluğunun çocuğunun rızkını veriyor ne garip insanlarız
  • 04-04-2019, 19:42:23
    #5

    1- TEGV( Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı)

    TEGV 22 yıldır eğitimin çocukların hayatındaki önemi vurgulayarak eğitim olanaklarının sınırlı olduğu bölgelerde 2 milyondan fazla çocuğa destek vermektedir. Bağış yapmak için web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
    2- Türk Eğitim Vakfı(TEV)
    Türk Eğitim Vakfı yani kısaca TEV de eğitimalanındaki en köklü vakıflardan birisidir. Amacı ise maddi desteğe ihtiyacı olan lise, üniversite ve doktora öğrencilerine burs hizmeti vermektir. Bağışlarınızla ihtiyaç sahibi çocuklara burs imkanı sağlayabilirsiniz.

    3- Lösev
    Eğitimden farklı bir alanda bağış yapmak istiyorsanız Lösev, lösemili ve kan hastası çocukların sağlık masraflarını, eğitim ihtiyaçlarını ve diğer tüm ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla kurulmuş bir kuruluştur. Buraya da gönül rahatlığıyla bağış yapabilirsiniz.
    4- Koruncuk Vakfı
    Koruncuk vakfı korunmaya muhtaç çocuklarıneğitimlerine, yiyeceklerine, kıyafetlerine vb. tüm ihtiyaçlarına destek çıkmaktır. Son zamanlarda ismi en çok geçen vakıflardan biri haline gelmiş olup bağış yapmak isteyenler yine web sitesi üzerinden bağış yapabilirler.
    5- Darüşşafaka
    Darüşşafaka maddi durumu kötü, yetim ve öksüz çocuklara parasız ve yatılı bir eğitim imkanı sunmaktadır. Bağış yapmak için güzel bir tercih olabilir.

    77589854566 - Fenerbahçe (ve diğer takımlar)
  • 04-04-2019, 19:43:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bunlar kongrede atisiyordu ben şu kadar yardım yapacam diye yazık bitirdiler takimlari
  • 04-04-2019, 19:52:46
    #7
    Konuyu çok farklı yerlere taşıma endişenizi anlıyorum,burası orası değil arkadaşlar kimse sizden vergi veya zorunlu aidat istemiyor.Adı üstünde BAĞIŞ..

    ​​​​Bazı mesajlar report edildi,konu hoşunuza gitmediyse görmezden gelin bir yorum yapmak zorunda da değilsiniz.



    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    1- TEGV( Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı)

    TEGV 22 yıldır eğitimin çocukların hayatındaki önemi vurgulayarak eğitim olanaklarının sınırlı olduğu bölgelerde 2 milyondan fazla çocuğa destek vermektedir. Bağış yapmak için web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
    2- Türk Eğitim Vakfı(TEV)
    Türk Eğitim Vakfı yani kısaca TEV de eğitimalanındaki en köklü vakıflardan birisidir. Amacı ise maddi desteğe ihtiyacı olan lise, üniversite ve doktora öğrencilerine burs hizmeti vermektir. Bağışlarınızla ihtiyaç sahibi çocuklara burs imkanı sağlayabilirsiniz.

    3- Lösev
    Eğitimden farklı bir alanda bağış yapmak istiyorsanız Lösev, lösemili ve kan hastası çocukların sağlık masraflarını, eğitim ihtiyaçlarını ve diğer tüm ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla kurulmuş bir kuruluştur. Buraya da gönül rahatlığıyla bağış yapabilirsiniz.
    4- Koruncuk Vakfı
    Koruncuk vakfı korunmaya muhtaç çocuklarıneğitimlerine, yiyeceklerine, kıyafetlerine vb. tüm ihtiyaçlarına destek çıkmaktır. Son zamanlarda ismi en çok geçen vakıflardan biri haline gelmiş olup bağış yapmak isteyenler yine web sitesi üzerinden bağış yapabilirler.
    5- Darüşşafaka
    Darüşşafaka maddi durumu kötü, yetim ve öksüz çocuklara parasız ve yatılı bir eğitim imkanı sunmaktadır. Bağış yapmak için güzel bir tercih olabilir.

    77589854566 - Fenerbahçe
    Bu arada sizi fazlasıyla destekliyorum, en başa da TSK'yı yazıp farklı bir konu açarsanız hepimiz için hayırlı olacağına eminim.
  • 04-04-2019, 20:00:36
    #8
    adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu çok farklı yerlere taşıma endişenizi anlıyorum,burası orası değil arkadaşlar kimse sizden vergi veya zorunlu aidat istemiyor.Adı üstünde BAĞIŞ..

    Bazı mesajlar report edildi,konu hoşunuza gitmediyse görmezden gelin bir yorum yapmak zorunda da değilsiniz.
    Merhaba Hocam.
    Bagis konusu forumda acildigi icin elestiriye acik olmak zorundasiniz. Sonucta birilerinin cebi dolsun diye konu actiniz.
  • 04-04-2019, 20:03:50
    #9
    Saçmalık
    Böyle bağış olmaz.
    İsteyen herkesin bir takıma üye olabilmesine izin verecekler.
    Üyelere yıllık 500 lira 1000 lira gibi bir aidat koyacaklar.
    Senede 1000 lira digitürke veren adamlar. Parayı takımlarına yatırsınlar.
    Ama bu para karşılığında para veren herkesi kongre üyesi yapacaksın.
    Fenerbahçe'de seçimlere katılabilecek bu adamlar.
    Parayı ben vereyim, kodamanlar kendileri toplanıp başkan seçsinler.
    Bunu tüm takımlara uygulamak lazım.
    Galatasarayı liseli bir azınlık yönetiyor. Beşiktaşta yönetim taraftara karşı işler yapıyor.
    Bunun nedeni kongre üyelerine güvenmeleri, kongredeki sınırlı sayıda adamın da tüm taraftarlar adına oy atması.
    Açın üyelikleri halka. Son 3 senedir aidatlarını zamanında ödeyen herkesin oy hakkı olsun.
    Böylece parayı veren takımın kaderinde söz sahibi olur.
    Böyle taraftar parayı bayılsın, yöneticileri takımı yönetsin işi saçmalıktır.
    Beşiktaşlıyım. Digitürke vereceğime Her sene beşiktaşa bir kaç bin lira vereyim.
    Benim gibi 100 bin beşiktaşlı çıkarsa senede 200-300 milyon gelir olur.
    Ama bu parayı haybeye vermem. Oy hakkı isterim.
    Para harcamadığınız takımdan hesap sorma hakkınız yoktur.
    Para harcıyorsak da hesap sorma, oy kullanma hakkımızı versinler.